Повернення швидкісного трамвая: чим незадоволені пасажири (фото)

1 жовтня 2019, 13:45
Ремонт закінчили далеко не скрізь, а "трійка" ходить дуже рідко

/ Фото: Міла Князька-Ханова

У Києві з 30 вересня знову запрацював швидкісний трамвай на Борщагівку, що з'єднує цей житловий масив з Центральним вокзалом. Кияни зраділи: трамвай, переважна частина маршруту якого йде відгородженою від іншого транспорту колією, а значить – затори йому майже не страшні.

Реклама
/ Фото: Міла Князька-Ханова

На пероні "Старовокзальної" – традиційно багато пасажирів, але місця вистачить усім: трамвай №1 ходить досить часто, щоб впоратися з потоком.

Реклама

Фото: Міла Князьська-Ханова, "Сьогодні"

Однак уже в перший день роботи пасажири були задоволені далеко не всім – як станом самих станцій, так і графіком руху трамваїв. У підсумку, в місті заговорили про те, що трамвай запустили явно поспіхом, не встигнувши закінчити ремонт. Наприклад, на під'їзді до станції "Вацлава Гавела" трамвай відчутно сповільнюється: тут на коліях все ще можна побачити шляховиків.

Реклама

Фото: Міла Князьська-Ханова, "Сьогодні"

Про те, що до жовтня завершити роботи ще не встигнуть, говорили самі працівники. Так, на "Проспекті Перемоги" все ще укладають плитку біля турнікетів, а на "Польовій" ще пахне фарбою.

Фото: Міла Князьська-Ханова, "Сьогодні"

На перонах інших станцій – будівельні конструкції і будматеріали, на багатьох не встигли повернути на місце таблички з назвами, навігацією та схемами руху.

Фото: Міла Князьська-Ханова, "Сьогодні"

А станція біля Національного авіаційного університету і взагалі далека від готовності до роботи: тут не встановлене табло, що оповіщає про час очікування трамвая. У фойє й зовсім повним ходом триває ремонт.

/ Фото: Міла Князька-Ханова

Тим часом, приємних моментів все ж більше: на маршруті, в основному, нові склади потягів, а оновленою колією трамвай йде помітно тихіше і з меншим тремтінням.

"На Борщагівському шляхопроводі трамвайне полотно поклали за технологією "оксамитовий шлях". Завдяки такій технології вібрації і шуму від трамваїв на шляхопроводі буде менше", – розповіли в "Київпастрансі".

Трамваї, які ходять маршрутом №1, вдень курсують досить часто, в годину пік – кожні 2 хвилини. Однак, №3 зараз ходить раз на півгодини, що зовсім не радує жителів Борщагівки: люди скаржаться, що дублюючі автобуси ходили куди частіше.

Відзначимо, що ремонт на станціях проводився не скрізь. Наприклад, на "Індустріальній" і "Сім'ї Сосніних" залишилися тріснуті скла, та й плитка на перонах помітно потріпалася.

Нагадаємо, також в перший день відновлення руху трамваїв №1 і №3 швидкісною лінією на Борщагівку жителі столиці звернули увагу на ряд недоліків.

"Валідатора для зчитування е-квитка в першому трамваї чомусь немає. Станція "Площа Перемоги" відремонтована жахливо – всюди бруд, ліфти не працюють. На платформах досі укладають плитку. Автомат для поповнення KyivSmartCard на "Польовій" не працює, хоча залишився місяць до введення автоматизованої системи оплати проїзду в столиці. Жах, та й годі", – написав на своїй сторінці в соцмережі Василь Михальчук.

Фото: Міла Князьська-Ханова, "Сьогодні"

Нагадаємо, що після початку ремонту Борщагівського шляхопроводу у Києві жителі мікрорайону опинились буквально відрізаними від решти міста. Так, з 22 червня були закриті популярні маршрути швидкісного трамвая № 1 і № 3, а "двійка" почала курсувати від проспекту Академіка Корольова до станції "Ромена Роллана". Відновити рух авто оновленою частиною шляхопроводу планують до кінця 2019 року. З весни 2020 року почнуться роботи на протилежній частині цього об'єкта.