Вигнав з машини через печиво: поїздка в київському таксі завершилася скандалом

28 листопада 2017, 11:58
Таксист на середині шляху зупинив авто і набрав диспетчера

/ Фото: Анатолiй Бойко

Поїздка в таксі завершилася скандалом, бо водій заборонив дитині з інвалідністю з'їсти печиво. Мати обурюється таким ставленням, а шофер каже: не було вибору.

Завищують тарифи, хамлять, розпускають руки. Про подвиги таксистів пишуть в соцмережах і розповідають один одному. Торік скандал розгорівся після того, як водій вдарив пасажирку.

Реклама

Чоловіка звільнили. Однак через рік в тій же службі новий конфлікт: водій запропонував маршрут довший – за велику суму.

Потім заборонив дитині їсти печиво. Коли Яна пояснила, що її син страждає на аутизм і після операції їсть по годинах, на середині шляху зупинив авто і набрав диспетчера.

"Я розплакалася. Я не уявляла, як я опинюся зараз на чужій жвавій вулиці з Максимом, з яким я не можу стояти за руку, голодній дитині не можу сказати "почекай", – говорить жінка.

Реклама

Зустрітися з журналістами "Сегодня" водій відмовився. По телефону пояснив, що ситуація набула загрозливих форм. І щоб не потрапити в аварію, вирішив зупинити поїздку.

"Вона завелася, почала телефонувати, з кимось розмовляла по телефону, загрожувала і давала мій номер телефону. Зупинився, набрав диспетчерську, викликали, сказали, що машина буде через п'ять хвилин, дівчина вийшла, не виганяв, не виштовхував – я попросив вийти", – пояснює водій Олександр.

Олександра звільнили. І обіцяли ретельніше відбирати персонал.

Реклама

"Ми це контролюємо. Якщо такий випадок стається на мільйон поїздок, то це не означає, що це системна ситуація", – пояснили в службі таксі.

У Держпродспоживслужбі пояснили: таксист дійсно порушив правила, заборонивши їсти в салоні. І максимум, на що може розраховувати автор скарги – це штрафування водія.

"Якщо дійсно порушені умови договору, то сума штрафу становить 100 відсотків від суми наданої послуги", – сказали там.

Пасажир, в свою чергу, має право їсти в салоні, переглянути документи і ліцензію на перевезення, а також припинити поїздку в разі конфлікту і не платити за неї.

Нагадаємо, в Києві поліцейські затримали чоловіка, який напав на таксиста. Подія сталася на вулиці Грінченка Шевченківського району столиці. Пасажир відмовився оплатити проїзд в таксі і почав сварку, а після ударив водія по голові, зірвав з лобового скла відеореєстратор і зник. Потерпілий відразу зателефонував до поліції.

Раніше в Білій Церкві поліція затримала двох чоловіків, які напали на київського таксиста, порізали його і забрали авто Geely.