Забір у коматозі: у Києві підперли стовпчиками стіну, щоб вона не впала на рейки метро

20 грудня 2019, 15:14
У самому метрополітені назвали появу підпірок вимушеним заходом

На станції метро "Гідропарк"кияни помітили дивні конструкції, які підперли бетонний паркан, який відділяє територію метрополітену від Броварського проспекту. Жителі Києва вже назвали це "нанотехнологіями" і висміюють дані конструкції в соціальні мережах.

"На станції метро "Гідропарк" поставили супер-технологічні підпірки, щоб бетонна огорожа не впала... а стовпи підфарбували сірою фарбою", – написав Михайло Петелицький.

Реклама

У самому метрополітені назвали появу підпірок вимушеним заходом. Це зробили, щоб старий паркан просто не впав на рейки.

"Зазначений паркан, який відділяє територію метрополітену на станціях метро "Гідропарк", "Лівобережна", "Дарниця", "Лісова", "Чернігівська", знаходиться навіть не в аварійному, а в коматозному стані. Він дуже старий і вимагає заміни. Щоб не впали його частини, наші служби встановили підпори в самих аварійних місцях", – пояснили сайту "Сьогодні" у пресслужбі Київського метрополітену.

У підземці додають, що зараз розробляється проєкт і в наступному році почнеться заміна аварійного паркану.

"Спочатку планували міняти паркан по частинах, але це дуже дорого і недоцільно. Тому він буде змінюватися комплексно в наступному році. І це не просто паркан – стіна з бетону! По ньому проходять наші електро-кабелі, які вже теж застаріли, а на них тримається робота підземки. Нам необхідно поміняти всі кабелі, які прокладені по апркану. Поки тільки розробляється проєкт, тому у скільки обійдуться роботи, ми поки повідомити не можемо", – пояснюють в метрополітені.

Нагадаємо, на нещодавно відремонтованій станції метро "Святошин" пасажири помітили дефекти після ремонту, який не так давно завершили на станції. А саме, на пероні станції відлетіла тактильна біла плитка.

Реклама

Тим часом в Києві триває будівництво гілки метро на Виноградар. Загальна вартість введення в експлуатацію станцій "Мостицька" і "Проспект Правди" Сирецько-Печерської лінії оцінюється у 6 млрд гривень.