Заступник Кличко проінспектував квартири киян, які скаржилися на низьку температуру

11 січня 2017, 17:51
Комунальникам дали команду виправити технічні проблеми

Комунальникам доручили виправити проблеми з опаленням

З початку опалювального сезону здійснено 2331 комісійне обстеження квартир, де зафіксована недостатня температура опалення. Такі комісії діють в кожному районі, і в результаті їх роботи приймається рішення про перерахунок, або оперативно усуваються поломки, що впливають на роботу системи опалення. Про це під час виїзної інспекції роботи комісії в будинках у Голосіївському та Святошинському районах заявив заступник голови КМДА Петро Пантелєєв.

"Комісія складається з представників теплопостачальних підприємств – ВАТ "Київенерго" або ТОВ "Еврореконструкція", житлових підприємств і, власне, самих жителів. Здійснюється замірювання температури опалення в будинку. Якщо фіксується температура нижче необхідної норми, а це 18 градусів, то визначається причина і відповідальний за це. В результаті оперативно усуваються технічні неполадки, або людині здійснюється перерахунок", – розповів заступник голови КМДА.

Реклама

Петро Пантелєєв перевірив дві квартири, мешканці яких скаржилися на неякісну послугу опалення. У приміщеннях було зафіксовано 16 градусів тепла.

Реклама

"У першій квартирі в Голосіївському районі визначено, що причиною є технічна проблема, яка виникла після установки теплового лічильника в минулому році. Протягом доби ЖЕК спільно з "Київенерго" проведуть необхідні розрахунки, спланують технічні заходи, щоб повернути людям в квартиру нормальну температуру опалення. У випадку квартири на вулиці Дружківській результати обстеження квартири і теплопункту показали, що необхідно замінити як крани на радіаторах в квартирі, яким вже десятки років, так і запірну арматуру в тепловому пункті. На це виконавцям даємо 10 днів, а жителям квартир, де є проблема недогріву, здійснять перерахунок", – пояснив Петро Пантелєєв.

Він також зазначив, що комісії продовжать свою роботу і порадив людям звертатися в разі надання неякісних послуг по телефону гарячої лінії з питань житлово-комунального господарства – 1557 або (044) 500 15 57.