Запуск Uber Shuttle у Києві: перші маршрути і ціна проїзду

14 травня 2019, 17:08
За поїздку на мікроавтобусі проситимуть від 15 до 30 гривень

Компанія Uber запустила у Києві пілотний проект Uber Shuttle – сервіс з бронювання місця в мікроавтобусі, який курсуватиме за двома обраними напрямками в межах міста, повідомляє "Центр транспортних стратегій".

На маршрутах їздитимуть мікроавтобуси Mercedes Benz, в яких можуть розміститися 18 пасажирів. Всі місця будуть обладнані ременями безпеки. Забронювати поїздку можна буде за допомогою програми, сісти в автобус можна буде на одній із зазначених у додатку зупинок.

Реклама

Так, з вівторка, 14 травня, в додатку будуть доступні перші два тестових маршрути. При цьому ціна буде залежати від дистанції, але буде на 75% дешевше за аналогічну поїздку на таксі, повідомив на прес-конференції в Києві регіональний менеджер Uber у Великій Британії, Північній і Східній Європі Джеймі Хейвуд.

Передбачається, що ціна за одну поїздку буде коливатися від 15 до 30 гривень. Заплатити за поїздку можна буде як через додаток, так і готівкою.

"Система оплати буде не за кілометр. Це буде кілька рівнів цін, які будуть варіюватися в залежності від відстаней. Перелік цін з'явиться на сайті Uber – від 15 до 30 гривень. Тобто, найкоротший маршрут – 15 грн, найдовший – 30 грн", - пояснив глава з розвитку Uber у Центральній і Східній Європі Георгій Соколянський.

Реклама

За його словами, Київ був обраний для пілотного проекту для відпрацювання сервісу перед впровадженням в інших європейських містах.

Тестовими маршрутами були визначені напрямки Виноградар – Шевченківський район (Проспект Правди, 100 – Площа Перемоги); Дарниця – Либідська (вул. Каунаська, 10 – ст. м. Либідська). Шатли від Uber курсуватимуть за обраними маршрутами в період з 7:00 до 21:00 кожні 15 хвилин.

До кінця серпня, за словами мера Києва Володимира Кличка, Uber планує запустити в Києві 50 брендованих шатлів. 

Реклама

Як повідомлялося, київська влада планує замінити маршрутки, які регулярно потрапляють у ДТП, комфортабельними автобусами. На першому етапі планують відмовитися від послуг перевізників, які дублюють комунальний транспорт. А це – чи не кожен третій "бусик".