Завтра в Києві закривається Шулявський міст: водії чекають колапсу на дорогах

17 серпня 2018, 14:47
Реконструкція триватиме до 2020 року

Одну з ключових транспортних розв'язок Києва – Шулявський міст – із завтрашнього дня закривають на реконструкцію. За півтора року тут з'являться нові з'їзди і додаткові смуги. Водії в передчутті колапсу на дорогах столиці, тому що цей шлях – один з основних.

Рух ще не перекрили, а таксист Сергій вже обурений. Прогнозує: численні пробки можуть знизити його заробіток.

Реклама

"Ми змінюємо маршрути. Ми звикли. А тут, коли перекриють, буде важко. По-перше, велика кількість машин, по-друге – у нас прив'язка за часом. Ми можемо просто не встигати", – нарікає таксист.

Колеги Сергія до тимчасових незручностей ставляться спокійніше.

"Ну, об'їжджати будемо. Буде незручно, але нехай щось роблять", – говорить таксист Андрій. "Це шлях до прогресу, він неминучий. Треба терпіти", – говорить його колега Валерій.

Терпіти доведеться аж до січня 2020 року. Розбирати старий міст і конструювати нову естакаду планують найближчими тижнями. Об'їжджати будівництво доведеться по сусідніх вулицях, де збільшать кількість світлофорів. А навесні почнеться другий етап реконструкції шляхопроводу.

"Початковий проект – це створення повного листка конюшини. Ідея була знести цех заводу, який в одній із чвертей ось цієї розв'язки розташований, і там добудувати лівоповоротний і правоповоротні з'їзд. Також реконструкція мала на увазі розбір і створення нової штучної споруди. Аварійну естакаду потрібно розібрати і створити на її місці нову, тільки ширшу", – пояснює Дмитро Беспалов, фахівець з транспортного планування КМДА.

Втім, в столичній адміністрації досі тривають дискусії – треба зносити один з цехів заводу "Більшовик", якому півтора століття.

Реклама

"Головна проблема, яка є на Шулявському шляхопроводі, – це ширина проїжджої частини. Міст необхідно розширити з чотирьох до шести, а то і до восьми смуг руху", – вважає Олександр Кава, радник Державного агентства автомобільних доріг України.

Збільшити ширину естакади без знесення корпусу "Більшовика" можна і за рахунок вільного місця між мостом і цехом. Це, до речі, знизило б вартість всієї реконструкції з 800 мільйонів гривень до 300, підраховують експерти.

Як повідомлялося, рреконструкція шляхопроводу мала початися в початку липня: Шулявський міст має серед жителів столиці сумну славу тим, що має властивість розсипатися майже на очах перехожих.

Нагадаємо, рух, правда, не на мосту, а під ним, нещодавно частково обмежили. Бетонними блоками тут перекрили проїзд під шляхопроводом, де зазвичай розгорталися машини. За словами киян, зробили це, швидше за все, після того, як вранці під шляхопроводом застрягла вантажівка. За словами очевидців, водій вантажівки, який намагався проїхати під мостом, не розрахував габарити.