Скарги на послуги ЖКГ: в Києві перерахували комуналку на 13 млн грн

26 грудня 2019, 11:05
Йдеться про звернення на гарячі лінії 1551 і 1557

У 2019 році житлово-комунальна інспекція Києва провела перевірку майже 530 житлових будинків через скарги і зауваження киян з приводу якості послуг ЖКГ. За результатами перевірок було проведено перерахунок комуналки на загальну суму понад 13 млн грн. Про це повідомляє пресслужба Київської міської державної адміністрації.

"З початку року наша інспекція провела 527 обстежень та перевірок житлових будинків на якість послуг. Ми оперативно реагуємо на звернення киян та моніторимо гарячі лінії 1551 і 1557, а також на нашій сторінціу Facebook", – сказав начальник Управління самоврядного контролю КМДА Станіслав Москалевський.

Реклама

Так, протягом року інспекцією проведено низку перевірок щодо неякісного утримання будинків, споруд та прибудинкових територій і послуг централізованого опалення та гарячого водопостачання, обстежено дитячі ігрові майданчики, оцінено якість підготовки до осінньо-зимового періоду в житлових будинках. Окрім того, фахівцями оглянуто міжквартальні проїзди та прибудинкові території житлових будинків усіх районів Києва та оцінено, чи зможе за потреби проїхати там снігоочисна техніка.

Нагадаємо, з грудня цього року в столиці "Київводоканал" вводить щоквартальні внескидля споживачів багатоквартирних будинків.

Крім того, раніше НКРЕКУ

Реклама

також оприлюднила проєкт нової методики розрахунку вартості транспортування газу. У разі прийняття цього документа вартість доставки газу може зрости, залежно від регіону, від 15% до 3,8 разу, що явно збільшить суми у квитанції за комуналку.

Однак українці, по кишені яких сильно б'ють рахунки за "комуналку", можуть оформити субсидії. Про те, що змінилося у системі субсидій восени-2019 і як оформити допомогу від держави, дивіться у відео сайту "Сьогодні":