Київ потрапив у 20-ку міст Європи, найпривабливіших для розміщення ТЦ

5 грудня 2014, 18:23

Аналітики зібрали дані про 250 міжнародних брендів на 57 ринках Європи

Лондон визнано найпривабливішим містом Європи для комерційних орендарів, Київ розмістився в першій двадцятці, обійшовши серед інших Брюссель і Цюріх.

Реклама

Як повідомляє vgolos.com.ua з посиланням на польське видання "Еkonomia", такі висновки з міжнародної консалтингової фірми JLL "Destination Europe 2015". Аналітики зібрали дані про розширення і присутності 250 міжнародних брендів на 57 ринках Європи.

У першу двадцятку найбільш привабливих міст в Європі для роздрібних мереж увійшли Лондон, Париж, Москва, Мілан, Мадрид, Рим, Стамбул, Мюнхен, Берлін, Барселона, Амстердам, Гамбург, Санкт-Петербург, Прага, Варшава, Київ, Відень, Брюссель, Дюссельдорф і Франкфурт.

В тренді
Смертельне падіння дитини з висоти в Києві: дівчинка була сиротою (відео)
Реклама

"Лондон залишається найпривабливішим містом для міжнародних орендарів, які планують розширити свою діяльність в Європі. Через масштаби ринку, його зрілість, відкритість та дружелюбність до торгівлі місто стало магнітом для міжнародних орендарів, які готові платити більш високі ставки за кращі місця", – прокоментував результати дослідження Джеймс Браун, керівник відділу досліджень роздрібного ринку та консалтингу в JLL.

Він додає, що інші міста з подібним рівнем привабливості, такі як Париж, Мілан, Рим і великі німецькі міста, незважаючи на економічний спад в Європі, утримують свої високі позиції.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...
Хочеш бути в курсі останніх подій?
Підпишись на повідомлення. Показуємо тільки термінові і важливі новини.
Хочу бути в курсі
Я ще подумаю
Будь ласка, зніміть блокування повідомлень в браузері!

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти