У київському метро пояснили гігантську рекламу на станції "Вокзальна"

15 лютого 2016, 18:43

Олександр Марущак Олександр Марущак

Метрополітен може впливати на розміщення носія, тільки якщо це прямо впливає на безпеку перевезень

Кілька днів тому над станцією метро "Вокзальна" в Києві з'явилася реклама. Тепер здалеку видно логотип одного з відомих інтернет-магазинів, а не букву М, яка була там до цього.

Реклама

"Всі узгодження на конструкцію компанія отримала давно, в 2014 році. Зокрема, від "Київреклами", Департаменту культурної спадщини, "Укрметротунельпроект". За процедурою, метрополітен може впливати на розміщення носія, тільки якщо це прямо впливає на безпеку перевезень. Тому що обмежують підстав не було. Вартість розміщення затверджується виключно на міському рівні, а не комунальними підприємствами. з цієї нагоди ми вже почали перевірку документації. Також прийнято рішення переглянути всі договори з 2014 року", – розповіли в прес-службі метрополітену.

В тренді
Тепер не тільки на "Пріусах": на вулиці Києва виїхав поліцейський велопатруль (фото)

Як стало відомо "Сегодня", вартість розміщення подібної реклами – 144 гривні за квадратний метр. Площа цієї рекламної конструкції – 20,5 кв. м. Таким чином, компанія за цю рекламу платить до міського бюджету майже 3 тисячі гривень щомісяця.

Всі подробиці в спецтемі Метро у Києві

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти