Кияни цікавляться, як виправити неправильні дані в платіжках.
"Нещодавно купив квартиру, але вже другий місяць приходять платіжки на ім'я попереднього власника, причому там налічується пристойна субсидія. Першу платіжку оплатив, але куди звернутися, щоб відкоригували дані?" – запитує киянин Іван Голуб.
"Якщо за комунальні послуги вже проплатили за квитанціями, оформленим на ім'я попереднього господаря, то ніяких штрафних санкцій не буде. Але дані потрібно відкоригувати і зробити це необхідно якомога швидше, оскільки новий власник користується чужими пільгами. А коли про це стане відомо постачальнику послуг, буде проведено перерахунок і у нового господаря квартири утворюється борг, який все одно доведеться погашати. Відкоригувати дані в платіжці за утримання прибудинкової території можна у балансоутримувача, тобто в жеку, ОСББ (Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку) або в ЦКШ (Центр комунального сервісу). А ось щоб змінити дані в платіжках за опалення, гарячу воду і електрику, потрібно звертатися до постачальника послуг", – пояснив заступник гендиректора ЦКШ Костянтин Лопатин.
Раніше ми писали про те, де дізнатися всі тонкощі про плату за комуналку в Києві.
Також ми розбиралися в питанні, чому деяким жителям столиці не приходять платіжки за світло.
Нагадаємо, щомісяця українці традиційно стикаються з необхідністю оплачувати рахунки за комунальні послуги. Але замість того, щоб по кілька годин стояти в чергах на пошті або в банках, можна зробити це набагато швидше.
Читайте також:
- З 1 квітня пенсії працюючих пенсіонерів розраховуватимуться по-новому
- Коли перерахують субсидії: у Мінсоцполітики уточнили терміни
- Підвищення пенсій військовим: стало відомо, коли українці отримають гроші
- Пенсії військовим виростуть в три етапи: озвучені подробиці
- Кияни отримали платіжки за електроенергію від нової компанії: як платити