З метою оперативного реагування на звернення мешканців, у комунальному об'єднанні "Київзеленбуд" з 27 лютого відновила роботу служба "гарячої лінії" за телефоном: 272-40-18.
Так, кияни можуть цілодобово звернутися за додатковою інформацією щодо локацій проведення толок під час двомісячника з благоустрою, придбання саджанців або своїх пропозицій щодо поліпшення благоустрою столиці чи організації виставок квітів. Крім того, по телефону можна повідомити про випадки несанкціонованого видалення дерев або установки МАФів на зеленій зоні.
Генеральний директор комунального об'єднання "Київзеленбуд" Сергій Симонов зазначив, що служба "гарячої лінії", крім оперативного реагування на зауваження, покликана вивчити думку киян з утримання зелених насаджень столиці.
Читайте також:
- З початку 2015 в столиці обрізали 1753 дерева
- На в'їзді до Києва з'явиться триметрова квіткова скульптура Берегині-Матері
- Кличко призначив гендиректором "Київзеленбуду" Сергія Симонова
- У 2015 році в Києві відремонтують 35 скверів та 37 зон відпочинку
- Як зміняться київські парки: там з'явиться освітлення, нові лавочки, дорожнє покриття і сад каменів