Кияни з платіжками "атакували" Ощадбанк: система дала збій

19 листопада 2015, 16:14

Наталя Мамчур , Міла Князька-Ханова

У відділеннях – величезні черги

У столичних відділеннях "Ощадбанку" – небувалий ажіотаж: у фінустановах – величезні черги городян, що прийшли оплатити квитанції.

Реклама

"Я намагалася оплатити квитанцію (за харчування в садку) в середу у відділенні на вул. Борщагівська. Увечері людей там було дуже багато. Зайняла чергу, але за півгодини касир встигла обслужити лише одного або двох клієнтів. Зрозуміла, що доведеться простояти не одну годину, і пішла. У четвер вранці народу в цьому ж відділенні було в два рази більше. А працювали касири з такою ж швидкістю Говорили, що система "висне". Довелося йти в інший банк", – розповіла нам киянка Олена. "Деякі платили через термінал. Але він не дає здачі: вона нібито зараховується на картку або на мобільний. Мене таке не влаштовує", – обурена жінка.

Ситуація в передмістях – не краща. "Зайшов у поштове відділення на Кірова. Дивлюся – страшенна черга (людей 30 мінімум). Питаю: за чим стоїте? Виявляється, в 21 столітті люди годинами стоять у черзі, щоб оплатити комуналку! Паперовими грошима! За паперовими квитанціями! І серед них не тільки бабусі, а люди середнього віку, матусі з дітьми!", – пише в Facebook броварчанин Сергій Іллюхін.

Як виявилося, всьому виною – перевантаження інформаційної системи "Ощадбанку", через яку фінустанові довелося тимчасово зменшити кількість операційних вікон, що приймають комунальні платежі у відділеннях Києва та області, повідомили в банку.

В тренді
Красиві місця: який вигляд мала б Чорнобильська зона, якби не аварія (фото)

Фінустанова приносить людям вибачення за незручності і пояснює причину збою. "Ощадбанк проводить роботу по універсалізації операційних вікон. Ми хочемо, щоб кожен операціоніст міг надати клієнтові обслуговування по будь-якому питанню в кожному операційному вікні. Це значно прискорить обслуговування у відділеннях і зменшить черги. Це "пілотний проект", він поки в режимі тестування. Готуючись до періоду оплати комунальних послуг у цьому місяці, ми максимально збільшили кількість операційних вікон для прийому платежів: у Києві з 700 до 1 300 і успішно проводили тестування. На жаль, факт отримання платіжних квитанцій громадянами із запізненням – з 16.11.2015, значно збільшив одночасне звернення клієнтів у відділення Ощадбанку з метою оплати квитанцій. Паралельно зі збільшенням кількості вікон це призвело до перевантаження системи", – повідомили в прес-службі банку.

Реклама

У банку уточнили, що у зв'язку зі сформованою ситуацією, всі відділення поки працюватимуть на годину довше, а також у вихідні дні.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти