Мешканка київської багатоповерхівки стверджує, що на її адресу вже 11 років надходять платіжки з неіснуючим боргом. А останнім часом на телефон почали надходити смс-повідомлення з погрозами. Жінка каже, жодного документа з тими, хто надає послуги, не підписувала.
Анна вже одинадцять років отримує рахунки за домофон, яким не користується. Колективного договору на обслуговування, який компанія уклала з під'їздом, Анна запевняє, що не підписувала.
Але на її адресу постійно надходять квитанції – набігло під тисячу гривень.
Експерт із захисту прав споживачів Максим Несмєянов ознайомився з документами, каже, така історія для нього не нова.
"Зараз працюють психологічно – відпрацьовують людей старшого покоління. Тиснуть: дайте гроші, а на підставі чого вони не можуть обґрунтувати", – говорить експерт.
Свою поведінку підприємство пояснює тим, що в колективному договорі нібито є підпис Анни, вона ж стверджує, що підпис підроблений.
У підсумку Анна написала заяву на анулювання боргу, тепер чекає на відповідь.
Раніше повідомлялося, що мешканець Івано-Франківська вже третій рік поспіль ігнорує власний під'їзд – з тих пір, як в будинку встановили домофон. Чоловік категорично відмовився ним користуватися. На другий поверх залазить по сходах.
Також ми писали про те, чи захищає домофон від квартирних злодіїв.