Деякі кияни сьогодні не змогли зайти до свого особистого кабінету Київтеплоенерго. Люди скаржаться, що не можна переглянути рахунки за гарячу воду/опалення, подати показання лічильників, сплатити за послуги. На сторінці з'являється повідомлення, що сервіс не працює. Сайт "Сьогодні" з'ясував, із чим пов'язані ці проблеми.
Як повідомили нам у КП "Київтеплоенерго", у них проводяться регламентні роботи.
"Наразі у особистому кабінеті КП "Київтеплоенерго" проводяться технічні роботи. Функціонал сервісу буде відновлено до 21:00 8 грудня 2021 року", – повідомили сайту "Сьогодні" у пресслужбі КП "Київтеплоенерго".
Регламентні роботи лише розпочалися. Вони можуть тривати годину-дві або більше.
Вранці 9 грудня у комунальному підприємстві нам повідомили, що сервіс працює у звичайному режимі.
"Наразі функціонал особистого кабінету Київтеплоенерго повністю відновлено. Усі сервіси доступні клієнтам", – додають у "Київтеплоенерго".