Підземні аварії Києва: через величезну провалу скасували трамвайний маршрут №8

18 грудня 2017, 07:45

Наталя Мамчур

Над усуненням наслідків вже три дні працюють фахівці

У Києві сталася масштабна комунальна подія: через аварію на колекторі на дорозі утворився величезний провал глибиною понад три метри.

Реклама

25299405_1636374093085933_3288813053652572911_n

Фото: facebook.com/bazichev

У п'ятницю серйозна аварія сталася на Новодарницькому каналізаційному колекторі діаметром 2900 мм, який знаходиться на глибині 10 метрів і був побудований аж 45 років тому, в 1972 році. На вул. Тростянецькій в Дарницькому районі прямо під трамвайними рейками утворилася гігантська яма. На щастя, ніхто не постраждав.

"Внаслідок дії газової корозії несуча здатність колектора була втрачена, верх труби зруйнувався, і утворився провал земельної ділянки діаметром 6 м і глибиною 3,5 м", – повідомили в "Київводоканалі".

Над усуненням наслідків вже три дні працюють фахівці, але термінів закінчення робіт поки не називають.

"Справа в тому, що на цьому перехресті знаходиться величезна кількість різних комунікацій: газ, електрика, трамвайні колії, інтернет-кабелі, потужний канал телефонного зв'язку. Це все необхідно було "розсунути" перед початком ремонту, тому що каналізаційні колектори проходять на найнижчому рівні. Крім того, на ділянці, де сталася надзвичайна подія, дуже складні ґрунти, через це до робіт були залучені співробітники "Метробуду", – пояснили нам на підприємстві.

Реклама

На час ліквідації пошкодження відведення стоків оперативно перевели на Позняківський колектор, тому проблем з водовідведенням в житлових будинках не виникло. Оперативно намагалися вирішити і виникли незручності з транспортом в мікрорайоні. Через аварію було скасовано трамвайний маршрут №8. Але замість нього запустили тимчасовий автобусний маршрут №8Т, на якому курсує 5-6 автобусів.

"Пасажири можуть використовувати в цих автобусах свої місячні проїзні на трамвай", – говорять в "Київпастрансі".

На жаль, аварії на комунальних мережах в Києві – не рідкість. Всього місяць тому масштабний порив водопроводу діаметром 600 мм стався на бульварі Верховної Ради, було розмито три смуги проїжджої частини. Сталося в цьому році в столиці кілька подій, коли в ями, що утворилися через прориви, занурювалися авто. В більшості випадків причина аварій та ж сама – зношеність старих труб.

"Аварії в основному виникають на каналізаційних колекторах, які будувалися в 70-і роки з бетону: тоді помилково вважали, що це міцний матеріал, але виявилося, що він погано протистоїть газовій корозії. Для порівняння, Либідський колектор, побудований ще до війни з цегли, до сих пір в нормальному стані", – пояснює гендиректор "Київводоканалу" Дмитро Новицький.

Щоб аварій було менше, в місті проводяться не тільки локальні ремонти, а й масштабні реконструкції підземних комунікацій. Нещодавно провели протиаварійні роботи на зношену водогінну мережу на Володимирському узвозі, яка експлуатується з 1973 року. Проходить реконструкція колектора діаметром 1500-2000 мм на вул. Борщагівській і на інших ділянках. Крім того, нещодавно в Києві запустили в роботу другу нитку головного каналізаційного колектора міста, який тягнеться під землею на майже 10 км.

"Термін його експлуатації завдяки сучасним матеріалам складе не менше 100 років", – говорять в "Київводоканалі".

Раніше ми писали, що в Києві на вулиці Механізаторів, 6, (Солом'янський район) стався провал асфальту на проїжджій частині.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти