Жителі столиціпіслянедавньогообвалустарогопішохідногомостанавул. Електриківвсерйоззанепокоїлисястаноммостовихпереходів ." За деякимимостамстрашноходити -особливонаЛепсеабона мостушляхопроводу ,недалековідстанції "Сім'їСосніних" .НазруйнованомушляхопроводінаСаперно- Слобідськійпрямовідчуваєш ,якконструкція підногамипохитується" ,- нарікаєкиянкаАнастасіяПритула.Експертизапевняють :панікуватипокирано ,але питаннякапремонтукраще бвирішити найближчим часом .Втім, єодна " маленька "заковика :вміськбюджетінаремонтгрошейнемає.
ПРОБЛЕМНАШУЛЯВКА." МістнаШулявцівжедавноне вселяєдовіри.Янеодноразовобачила ,як зньогошматочкичи тоштукатурки ,чи тобетонусиплються .Ааджепіднимщодняпроходять тисячілюдей" ,-скаржитьсякиянкаДаринаМазур .АлевКК " Київавтодор "запевняють ,щоШулявкапідконтролем :" ЗагрозиобваленняШулявськогомостанемає – аджевсе навантаженняприймаютьнасебеопори .Звичайно ,його потрібноремонтуватинайближчим часом" ,-розповів "Сегодня" головнийінженер "Автодору" ВасильМельниченко .
Експертидо " запевненням "комунальниківставляться скептично ."Так,підШулявськимшляхопроводомвстановленіпідпірки ,заякими постійноспостерігаютьфахівці ,алецьогомало.Адженіхтогарантій недає ,що він невпаде, якщохтось випадково , через незнання ,проїдепо ньомубагатотонника .Звирішенням цієїпроблемивладизатягуютьчерез відсутністьгрошей" ,-розповівдиректорАналітичногоцентру "Інститут міста" ОлександрСергієнко .Влада міста обіцяє ,що протягомдекількохроків питанняз проблемнимШулявськимшляхопроводомвирішуватимуть ." ДефектнийШулявськийшляхопровідпотребує ремонту ,алевсевпираєтьсяу фінансування .Думаю ,займемосяїмвже наступного року" ,-розповівнам заступник головиКМДАМихайлоКостюк.
"Патон" -КАПРЕМОНТ.Викликає побоюваннятакож станмостівМетро ,ПатонатаПовітрофлотського ."Деякімостивимагаютьспеціальногоцільовогофінансуваннянадержавному рівні.Наприклад, містПатона ,Південний іМетро .МістПатонавзагалі потрібноремонтуватипершочергово- правда ,ремонтйогообійдетьсяв200 млнгривень.Цього рокуна утриманнятакихоб'єктіввиділеноменше 30млн.Анакапремонт ,на жаль ,грошейнемаєвзагалі" ,-кажеКостюк.Особливу увагуварто такожзвернутина містМетро :" Цьомумостущев 2009році,післяекспертизи ,прогнозували4 роки життя .Апройшловже5років!Його потрібносерйозноремонтувати-тим більше ,що по ньомуїздитьметро" ,-розповівдиректорІнституту "Київдормістпроект" ВолодимирВоробйов .
ЩОСЬРОБЛЯТЬ.Комунальникизапевняють ,що всімостовіпереходивмістіпідконтролем ,алене заперечують, щовнайближчікількароківбільшу частину знихпотрібноремонтувати ,щоб небуло біди ." Зараз йдутьремонтніроботина мостуПатонаінаВенеціанськомупереході .Тількизакінчиликапремонтмосту черезозеро" Коник"наЖуковомуострові.Зробилиреконструкцію кількохоб'єктівнапроспектіПеремоги ,шляхопровіднавул .Саперно- СлобордскойікапремонтПішохідногомоста" ,-розповів головнийінженерКП "Київавтодор" .За йогословами , найближчим часомпотрібноремонтуватишляхопровідз пішохідноючастиноюнапроспектіНаукитаміст Метро- правда ,поки є тількирозпорядженняКМДАпро обстеженнямоста ,про ремонтмова покине йде.До речі ,за словамиКостюка ,що зваливсяпішохіднийміст на вул .Електриків ,швидше за все ,повернутьнамісце- правда ,коли саме ,покиневідомо.
Ремонт-зарахунокплатногов'їздувцентр
У бюджетігрошейнаремонтмостівнезабаром,на жаль ,не буде,визнає влада .Тому ,як варіант ,чиновникирозглядаютьвведенняплатногов'їздувцентрміста ,авирученігроші плануютьнаправлятинаремонтдорігі мостів.Тому цілкомімовірно ,щовнайближчі3-4 роки ,щобзаїхативцентр ,доведетьсявикласти гроші ." Коштівнаремонтмостівостанні10років у бюджетікатастрофічноне вистачає .Є великісумніви ,що найближчим часомвониз'являться.Кредитамипитання вже невирішити.Потрібнірадикальнізаходи : будуватиплатнідорогиі робитиплатнимв'їздвцентр ,як у багатьохстолицяхсвіту ,наприклад ,вЛондоні.У насможназробитив'їздвцентрза 5-10грн" ,-говоритьчлентранспортноїкомісіїКиївради ІгорКононенко .