Від закритих торгових центрів страждають не їх власники, а орендарі, – Гаврюшин

15 травня, 16:12

В першу чергу має збитки малий і середній бізнес, який орендує площі в ТЦ

Дискримінація київських торгово-розважальних центрів порівняно з іншими торговими майданчиками, які за рішенням мерії Києва відновили свою роботу, невиправдана.

Реклама

Від такої політики страждає в першу чергу малий і середній бізнес, який орендує площі в торгових центрах. Про це заявив операційний директор ряду ТРЦ Максим Гаврюшин (ДК "Будхаус" (ТРЦ Forum Lviv, Львів), ТРЦ FABRIKA (Херсон), ТРЦ Lubava (Черкаси), пише "Znaj.ua".

"У Києві працює близько 150 тисяч осіб в торговій нерухомості. Це тільки торгові центри, це я не беру зараз навіть якісь невеликі торгові центри. Це торгові центри з площею від 5 тисяч метрів і вище. Це приблизно 70 об'єктів. У цих 70 об'єктах великих, від 5 тисяч метрів, торгових центрів, це 7,5-8 тисяч магазинів, торгових точок різного формату. І 50 тисяч осіб працевлаштовані. За нашими оцінками, київські торгові центри дають приблизно 50% роздрібного товарообігу Києва", – повідомив Гаврюшин.

На його думку, дискримінація київських ТРЦ абсолютно невиправдана, адже вони можуть забезпечити найкращі умови для відвідувачів в умовах карантину, ніж маленькі магазини або ринки, яким вже дозволили працювати.

"Якщо порівнювати торгові центри з окремо стоячими магазинами, як з ринками або з будівельним гіпермаркетом, то торговий центр, по-перше, краще технічно підготовлений, там є чотириразовий обмін повітря, там є фільтрація повітря, при необхідності можна було робити дезінфекцію цієї фільтрації. Там є контроль відвідуваності автоматичний, можна дивитися, скільки людей знаходиться в торговому центрі. Там є охорона, там є експлуатуюча організація, там є адміністрація, яка може нести відповідальність за це. Ось всього цього немає в окремо розташованих магазинах, яким можна працювати", – пояснив Гаврюшин.

Крім того, він підкреслив, що в ТРЦ можна забезпечити набагато більшу норму площі на одного відвідувача, ніж необхідні 10 метрів квадратних.

"Відвідуваний торговий центр, в який входить багато людей, там одноразово на одну людину може припадати 20 метрів. Тобто, в торговому центрі більше простору і більше там може перебувати відповідно людей. Можна поставити для торгового центру обмеження 20 метрів, 25-30 метрів, і це буде абсолютно нормально. Торговий центр цілком з таким обмеженням впорається, тому що навіть у пікові періоди відвідуваності кількість метрів на одну людину там все одно більше 10 буде, це буде 15-20 метрів. Хоча зараз ні про які пікові навантаження мова не йде", – сказав Гаврюшин.

Нагадаємо, 11 травня уряд зняв ряд обмежень, пов'язаних з карантином, зокрема дозволена торгівля непродовольчими товарами в магазинах, в тому числі на території великих торговельно-розважальних центрів, проте в Києві за рішенням місцевої влади ТРЦ будуть відкриті тільки під час наступного етапу ослаблення карантину.

Реклама

За оцінкою Української ради торговельних центрів (УСТЦ) торговельно-розважальні центри країни за два місяці карантину втратили близько 7 млрд грн від орендних надходжень, а їхні орендарі – понад 50 млрд грн товарообігу.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...

Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти