Київський торт, каштани або котлета по-київськи. Конкурс на новий символ столиці оголошує мерія. І готова викласти за оригінальну ідею 100 тисяч гривень. Мета туристичного талісмана – популяризувати місто та залучати гостей з-за кордону. Символ будуть друкувати на листівках, футболках, м'ячах і брелоках. Поборотися за приз може кожен.
Вже через 4 місяці тут – на головній арені країни – Олімпійському зустрінуться дві найсильніші футбольні команди Європи.
Столиця довго боролася за право провести фінал Ліги чемпіонів. І тепер міська влада хоче, щоб на вулицях Києва туристів зустрічав талісман міста. Про нього думали давно. І ось привід вирішили вибрати саме до матчу світового масштабу. Навіть оголосили конкурс. І чималу винагороду .