Київ закупив нове обладнання для безпечного ремонту доріг. Огорож закупили п'ять кілометрів. Також у шляховиків з'явилися спеціальні світловідбиваючі і освітлювальні сигнальні пристрої, їх придбали в кінці 2018 року в рамках виконання розпорядження КМДА.
Згідно з рішенням, розриття та будівельні майданчики на дорогах загального користування в місцях проведення будівельних та ремонтних робіт повинні бути огороджені бар'єрами затвердженого дизайну з пластика і з попереджувальними сигналами. Це допоможе правильно виділити місце ремонту сучасними спецзасобами, а не підручними, як було раніше – місця робіт перекривали каністрами або бетонними блоками.
Також вночі автомобілісти зможуть чітко побачити місце проведення дорожніх робіт і об'їхати його. Нові огорожі вже можна побачити на Хрещатику.
Фото: facebook.com/kyivtrafficmanagement
Раніше ми повідомляли, що співробітники КП "Центр організації дорожнього руху" продовжують захищати стовпчиками острівці безпеки на дорогах, де часто паркуються авто, створюючи аварійні ситуації. Такий захист 16 лютого встановили на пл. Перемоги.
У грудні 2018-го ми повідомили, що жителі центру Києва скаржаться, що огороджена стовпчиками смуга громадського транспорту на вулиці Шота Руставелі не працює. Ані автобуси, ані тролейбуси, ані маршрутки по ній не їздять, тому що вона зайнята припаркованими авто. До цієї проблеми додалася й інша – після снігопаду смуга була завалена снігом.
Крім того, в Києві тестують нові кнопки світлофорів. Пристрої захищені від вандалів і є експериментальними.