Київські дороги все сильніше б'ють по нервах і гаманцях водіїв

20 січня 2017, 20:17

События на ТК Украина

90% столичних вулиць вже давно потребують капітального, а не ямкового ремонту

Діряві дороги. Після різдвяних морозів на проїжджій частині в Києві – яма на ямі. У цьому водії звинувачують "Київавтодор", але шляховики запевняють – вулиці ремонтують рекордними темпами.

Реклама

"Ось нам нещодавно привезли ось такий диск. Це передня частина, а це – задня. Цей чоловік влетів ось тут в яму, і диск приніс пішки, в руках", – показує Андрій, шиномонтажник.

"Жертв" поганих доріг на шиномонтажі бачать все частіше. Іноді допомогти вже нічим не можуть.

На всі закиди в "Київавтодорі" відповідають – роблять все, що можуть. Латають дірки в асфальті чи не щодня, незважаючи на морози.

Щоправда, гарантію, що не з'являться нові вибоїни, дорожники не дають. Адже 90 відсотків київських вулиць вже давно потребують капітального, а не ямкового ремонту.

Реклама

"Якби ми займалися капітальним ремонтом, на який виділяються мільйони і навіть мільярди, ми зробили шматок дороги – і він лежить. Можете подивитися на Старонаводницькій, Лесі Українки – там ям немає, тому що робився капітальний ремонт вулиці. Якщо будуть гроші, будемо робити, і проблема відпаде сама собою", – говорить Степан Глущенко, виконроб.

Ще одна причина поганого стану доріг – недотримання технології.

В тренді
У метро Києва вже збирають "березовий сік" (фото, відео)

Це Московський міст – одна з найжвавіших магістралей столиці. Дорогу тут латали буквально три місяці тому, однак уже після перших морозів ям стало навіть більше, ніж було до ремонту.

Вся справа – у неякісному ремонті, визнають у "Київавтодорі".

"Капітальний ремонт Московського мосту з заміною асфальтобетонного востаннє проводився в 2005 році. Оскільки в 2005 році не були виконані роботи по заміні гідроізоляції, зараз з'являються вибоїни в асфальтобетонному покритті через попадання води в бетонну прогонову конструкцію.

Реклама

Міст потребує виконання робіт з капітального ремонту із заміною гідроізоляції", – пояснив перший заступник генерального директора КК "Київавтодор" Юрій Баранов.

Торік у Києві відремонтували рекордну за останні 10 років кількість доріг – майже 200 кілометрів з більш ніж півтори тисячі. Це означає, що якщо найближчим часом нічого не зміниться – ями на столичних вулицях зникнуть не раніше, ніж через вісім років.

Цю та інші новини ви можете подивитися у випуску інформаційної програми "События" на каналі "Україна".

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...
Хочеш бути в курсі останніх подій?
Підпишись на повідомлення. Показуємо тільки термінові і важливі новини.
Хочу бути в курсі
Я ще подумаю
Будь ласка, зніміть блокування повідомлень в браузері!

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти