Куди можна поскаржитися на водіїв маршруток в Києві

20 вересня 2017, 15:10

Кириченко Леся Кириченко Леся

Пасажири кажуть, що маршрутники часто скорочують дорогу без попередження

Через ремонт доріг у Києві водії маршруток почали хитрувати. "Вони часто скорочують дорогу, змінюючи маршрут без попередження. Куди пасажирам скаржитися на незручності?" – запитує киянка Іванна Сахно.

Реклама

"Пасажирам потрібно записати номер маршруту та номерні знаки автобуса, який відхиляється від маршруту. Якщо лінію обслуговують машини, які знаходяться в комунальній власності, можна звернутися в КП "Київпастранс". Там працює центр контролю якості пасажирських перевезень, куди городяни можуть поскаржитися або залишити свої побажання щодо роботи транспорту. Гаряча лінія центру: (044) 528-30-11. Або ж можна залишити письмове повідомлення на сайті підприємства. З водіями буде проведена бесіда, і маршрут візьмуть на контроль. Якщо ж мова йде про приватних перевізників, можна звернутися в колл-центр мерії по телефону 15-51 або на гарячу лінію департаменту транспортної інфраструктури КМДА по телефону 202-63-18", – розповіла начальник служби маркетингу КП "Київпастранс" Анна Бондар.

В тренді
Скандал з вакцинацією медиків в Олександрівській лікарні. Що відбувається?

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...
Хочеш бути в курсі останніх подій?
Підпишись на повідомлення. Показуємо тільки термінові і важливі новини.
Хочу бути в курсі
Я ще подумаю
Будь ласка, зніміть блокування повідомлень в браузері!

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти