Профільна комісія Київради розглянула проект змін до Концепції розміщення зовнішньої реклами в столиці. Так, територію міста планується розділити на 5 форматних зон з окремим режимом розміщення об'єктів зовнішньої реклами в кожній.
Так, в нульовій форматній зоні пропонується заборонити розміщення будь-яких об'єктів зовнішньої реклами. Такою зоною будуть історичні місця, сквери, парки, перехрестя і транспортні розв'язки. Максимальний розмір рекламного поля – 75 кв. м допускається в четвертій зоні, куди будуть входити магістральні вулиці, проспекти, шосе за межами центральної частини міста.
"Концепція уточнювати дозволені і заборонені формати конструкцій і їх розміри, схеми розміщення реклами на території міста. Особлива увага буде приділена безпеці пішоходів, адже рекламні конструкції не повинні перешкоджати пішохідному руху. Також працюємо над тим, щоб рекламні розтяжки і холдери взагалі були заборонені", – каже голова профільної комісії Олексій Окопний.
У напрацьованої концепції також передбачено, що відстань між сіті-лайти буде не менше, ніж 40 метрів, а між білбордами – 150 метрів. Увагу приділять і медіафасадам – така реклама не повинна засліплювати людей не працювати вночі, зокрема – з 22:00 по 7:00.
Остаточний варіант концепції розміщення реклами повинні представити найближчим часом.
Читайте також:
- Біля Київради зрізали знак "парковка для інвалідів"
- Засідання Київради: пісня Джамали і перейменування Московського проспекту
- Київрада заборонила рубати дерева в межах природно-заповідного фонду столиці
- Київрада наклала мораторій на тарифи, які підвищили з 1 липня
- Джамала стала почесним громадянином Києва
- Як буде виглядати Київський зоопарк: концепція розвитку