Радник Кличка Максим Бахматов: Кияни дуже хочуть виконувати ПДР, але їм потрібно трішки допомогти

9 листопада 2019, 07:00

Олександр Марущак Олександр Марущак

Дві третини киян їздять з порушенням швидкісного режиму, скоро їм почнуть приходити "листи щастя"

Ми продовжуємо прогулюватися містом з новим радником мера Києва Михайлом Бахматовим. У першій частині інтерв'ю сайту "Сьогодні"він розповів, як столична влада боротиметься з заторами в Києві. А у другій частині – поговоримо про платний проїзд у центрі міста, велосипедистів і про комедійне минуле Бахматова.

Реклама

- Максим, ми саме вийшли на Хрещатик. Тут, на диво, немає заторів, але запах від вихлопів відчувається. Коли над Києвом стояв смог, Ви особисто носили захисну маску?

- Ні. Не користувався масками. Я не дуже довіряв тим датчикам, які встановлені у місті. Я вважаю, що їх необхідно калібрувати, і вже за фактом вирішувати, наскільки вони чітко видають інформацію. Оскільки, за офіційною інформацією від київської і всеукраїнської ДСНС, якою користувався я – стан повітря у місті був у нормі. Так, у повітрі була невелика концентрація шкідливих речовин, але ситуація була не настільки критичною, щоб носити маски. Пройшов дощик, подув вітер, знизилася температура, перестало горіти листя і торфовища. Ситуація нормалізувалася і всі забули про смог. Менше паніки!

- У певних столицях світу як боротьбу з заторами вводять платний в'їзд до центру міста. У Києві таку практику не хочете ввести?

- Я вважаю, що Київ мусить максимально використовувати всі жорсткі важелі впливу на порушників для того, щоб кияни та гості міста нормально ним пересувалися. Наприклад, це спеціально завищена вартість парковки у центрі міста. Якщо ти хочеш паркуватися на Бессарбці, то, прошу дуже, заплати 2, 3 або 5 євро на годину! Бессарабка не є тим місцем, куди кияни приїжджають щодня. Кинути тут машину на 10-15 хвилин – це вже серйозні проблеми для інших учасників дорожнього руху. І навіщо їхати на Бессарабку автомобілю з Житомира, якщо на лівий берег столиці можна проїхати зовсім іншим маршрутом минаючи центр міста?

Реклама

Проїзд центральними вулицями центру Києва має бути жорстко обмежений: платним в'їздом, високою вартістю паркування, або взагалі бути закритим по парних або непарних днях ... Ми мусимо застосовувати всі можливості, щоб місто спокійно дихало, з позиції екології. І до того ж спокійно рухатися, з позиції швидкості міського трафіку. Я думаю, використовувати необхідно всі варіанти, а потім вже дивитися, що нам підходить, а що ні. Місто – це живий організм! Всього п'ять днів жорсткого контролю, і ми бачимо, що смуги для громадського транспорту поїхали. Тобто, кияни дуже хочуть виконувати правила дорожнього руху, але їм трішки потрібно допомогти ...

/ Фото: Андрей Пындык, Сьогодні

До речі ми починаємо в тестовому режимі фіксувати швидкість руху на основних транспортних вузлах міста інадсилати "вітальні листи щастя" порушникам. Щоб було зрозуміліше – 66% киян їздять з порушенням швидкісного режиму, а дехто взагалі літає на швидкості 200 км/год. Таких за добу набереться понад 20 осіб. Всім вам, мої дорогі друзі, прийдуть "листи щастя". А з першого січня вже й конкретні штрафи, а потім і виконавча служба, якщо не будете платити і закінчиться все це вилученням майна. Тому рекомендую всім їздити за правилами. Я вже, наприклад, себе натренував і їжджу скрізь не більше 50 км/год. І всюди встигаю.

- Максим, проходимо повз будівлю Центрального гастроному, який постраждав від пожежі. Ви тут бували, коли він ще працював?

Реклама

- Так, бував багато разів. Я спілкувався з різними групами людей, хто хотів його зробити більшим і меншим за поверховістю ... Наскільки мені відомо, то тут буде гастроном, відновлений за старими кресленнями. І буде він невеликим, сучасним і красивим як був ще до революції, а не та махина, яку тут хотіли вліпити на мільярд поверхів вгору, чим спотворивши центральну частину міста. Будемо стежити за ходом робіт ...

Читайте також: В Киеве за 10 млн долларов отреставрируют Центральный гастроном на Крещатике

/ Фото: Андрей Пындык, Сьогодні

О! Дивіться, яке цікаве і самотнє BMW біля тротуару (Відволікається на авто, під склоочисниками якого інспектори поклали штрафну квитанцію). Який молодець! Штраф – 255 гривень. Спасибі тобі, дорогий водій, що так безтурботно кидаєш свій автомобіль і збираєш гроші для міського бюджету Києва. Побільше б таких BMW! Я жартую, звичайно, але, тим не менше, якщо людина настільки багата – нехай платить! І поруч з ним "ГАЗель" – навантаження-вивантаження – теж заробила штраф ... І заплатити вони мусять через суд, якщо не заплатять добровільно. Хлопці, я вам рекомендую платити швидше, протягом 10 днів, ще й знижку заробите, якщо надумаєте порушити вдруге. Пам'ятайте, ми дуже клієнтоорієнтовані. Допомагайте місту! А якщо серйозно, ми будемо продовжувати жорстко боротися з такими порушниками. Виходу іншого немає – місто просто зупиниться в заторах!

В тренді
Красиві місця: який вигляд мала б Чорнобильська зона, якби не аварія (фото)
Реклама

- Під час призначення на посаду радника мера Києва, Ви підкреслили, що теж вмієте жартувати, не гірше президента. Це довели з успіхом під час нашої прогулянки ...

- Звичайно, я вмію жартувати! З нашим президентом Володимиром Олександровичем у нас абсолютно однаковий бекграунд – ми грали в КВН в одні роки і чемпіонами ставали з різницею в пару років. Ми пройшли однаковий шлях. Хлопці почали займатися 95 кварталом, я зайнявся "Comedy Club", очолив його і розвивав в Україні з українським резидентами. Потім я зайнявся іншими проектами, великими бізнесами, продакшном, айті-технологіями, попрацював в держуправлінні справами ... Тепер вся моя робота сконцентрована на місті. Я допомагаю меру Кличку і Києву. Останньому – в його розвитку і максимально швидкими способами, які тільки є. А розігрувати нікого не мусили. КВН – це ж не про розіграші. Це про швидкі мізки, про можливість швидко організовувати команду. Це про інтелект. Оскільки без нього гумор не працює. І в цьому сенсі досвід КВН мені щодня допомагає.

/ Фото: Андрей Пындык, Сьогодні

- Максим, прогулянка центром – це добре. А не пробували прогулятися спальними районами. Оболонню, Троєщиною, Позняками? Там теж є затори.

- Гуляю. На Позняках затори виникли після відкриття величезного ТРЦ на Дніпровській набережній. Тепер там потрібно ухвалити комплексне рішення, щоб виправляти дорожню ситуацію. Вона, до речі, не була продумана з самого початку власниками ТРЦ. Загалом на лівому березі з заторами ситуація легша, оскільки він забудовувався в інший час. Там інші обсяги, проїзна частина ширша, місця для парковки більше, ніж у центрі міста. Коли закінчиться ремонт Південного мосту, взагалі буде все добре. До речі, щоб уникнути заторів, ми плануємо давати киянам і гостям міста аналітику у вигляді інформаційних повідомлень. Їм буде зрозуміло, що в п'ятницю краще виїхати додому з роботи трохи раніше, щоб потім півтори години не тягнутися в заторі. Також напрацюємо інформацію, коли краще виїжджати на роботу вранці, щоб не потрапити в затор. Дуже рекомендую користуватися такою інформацією. Сам користуюся. Живу, до речі, на лівому березі.

- Поки ми з вами піднялися на Пушкінську бульваром Шевченка, евакуатор встиг погрузити BMW і Subaru. Що загрожує водіям?

- Їм загрожує штраф у розмірі 510 гривень. Обидві машини – не київські, але красені. Нехай приїжджі платять штрафи і звикають до суворого дотримання правил дорожнього руху в Києві. Я подякував за хорошу роботу патрульним поліцейським, які склали на порушників протокол. А на Пушкінській водій з одеськими номерами просто їхав тротуару – дякую, що хоч людей не давив ... На жаль, покарати ми його не змогли, точніше, поки що не змогли. Мабуть в Одесі прийнято їздити тротуарами і поводитися по-хамськи. Але нічого, ми до них теж доберемося і відучимо паркуватися на велодоріжках.

/ Фото: Андрей Пындык, Сьогодні

- А ви себе зараховуєте до армії київських велосипедистів? Чи плануєте покращувати умови в місті для них?

- Я колись займався велоспортом професійно, навіть мав розряд. Але 1993 року на під'їзді до будинку мене збив автомобіль. Я, слава Богу, вижив, а ось велосипед не підлягав відновленню. Я підозрюю, що після цього випадку у мене з'явилася певна психологічна травма – я не довіряю автомобілістам. Навіть в Європі, коли там буваю, на велосипеді я не їжджу, почуваюся некомфортно.

А для київських велосипедистів місто розробило нові велодоріжки. Наступного року заплановано три великих веломаршрути: з Троєщини в центр, з центру на Нивки і Сирець. Робота здійснюється. До речі, в Kyiv Traffic Group входять і велосипедисти. Нас об'єднує, те що ми хочемо поліпшити трафік у Києві, і зробити місто зручним для всіх.


Нагадаємо, раніше новини "Сьогодні" повідомляли, що в Києві на набережній побудують веломагістраль. Нову трасу планують зробити на місці колишніх трамвайних шляхів.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти