У Києві хочуть побудувати підземний платний тунель для машин

2 лютого 2016, 19:18

Олександр Марущак Олександр Марущак

Дорогу пропонують прокласти під ботанічним садом

У мера Києва Віталія Кличка з'явився новий радник з питань транспорту. Ним став екс-гендиректор ПЗЗ Олексій Кривопішин. Новопризначений радник каже, що із задоволенням прийняв пропозицію від Кличка. Але зазначає, що від призначення на посаду радника мера до реалізації проектів – велика відстань.

Реклама

"Мер попросив мене, щоб я, як експерт з транспорту, допоміг у питанні реалізації проекту, який сьогодні практично не працює на повну потужність – це міська електричка. Плюс нові транспортні розв'язки в місті, які потрібно розвивати – вивчати логістику і реалізовувати цю програму. І інші транспортні питання: завершення будівництва Подільського моста, початок зведення четвертої гілки метро на Троєщину", – говорить Кривопішин.

Він підкреслив, що всі ці питання – не вирішення завтрашнього дня, на їх реалізацію знадобляться місяці й роки. Втім, новопризначений радник з транспорту не виключає початку будівництва тунелів у місті.

"Поки ми не замахуємося на проект будівництва автотунелів під Дніпром – ці питання я ще не вивчав. Зараз більш реальний для здійснення – проект будівництва автотунеля під ботсадом імені Гришка. Проектувальники вже розробили передпроектну документацію. Він повинен починатися біля Дарницького моста (в народі міст Кирпи), який я, будучи гендиректором ПЗЗ, будував. Він ще не закінчений на Лівому березі. Тунель пройде під ботсадом з виходом на вулицю Кіквідзе і далі на Московську площу. Якщо цей проект реалізувати, то з'явиться можливість з Московської площі без єдиного світлофора виїхати на Харківське шосе", – розповів "Сегодня" Олексій Кривопішин.

В тренді
Затоплені вулиці і "плаваючі" авто: фото і відео наслідків потепління у Києві

Тим часом, для зведення підземних доріг доведеться залучати приватних інвесторів, зазначив новий радник мера. "Адже на будівництво тунелів в бюджеті грошей немає, а це мільйони гривень. Але в будь-якій столиці світу є альтернатива – як платні, так і безкоштовні дороги. Я думаю, що під проект тунелю можна знайти інвестора і це може бути платна дорога, яка зв'яже два береги Києва", – повідомив Кривопішин.

Реклама

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...
Хочеш бути в курсі останніх подій?
Підпишись на повідомлення. Показуємо тільки термінові і важливі новини.
Хочу бути в курсі
Я ще подумаю
Будь ласка, зніміть блокування повідомлень в браузері!

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти