"Безквитковий" проїзд для Києва: як зміниться система оплати в транспорті (інфографіка)

23 червня 2016, 08:58

Кириченко Леся Кириченко Леся

Через кілька років столичний метрополітен може повністю перейти на "бесконтакт"

Рівно рік тому в київському метро з'явилася можливість розплачуватися за проїзд банківською картою. Таку систему оплати вже оцінили тисячі людей, хоча є і претензії. За пару років до безконтактного проїзду хочуть "привчити" та інших пасажирів.

Реклама

ВИГОДА. Такими технологіями в транспорті можуть похвалитися лише чотири міста в світі: Лондон, Санкт-Петербург, Чикаго і Бухарест. Щоб оплатити проїзд карткою (MasterCard з системою PayPass) досить піднести її до спеціального турнікета. У метрополітені кажуть, що за рік після введення ноу-хау послугою оплати проїзду банківською картою скористалися власники карт з 36 країн, і кількість таких людей стає дедалі більшою. У листопаді минулого року було зафіксовано близько 5000 трансакцій, а вже в цьому місяці показники збільшилися в три рази – 15,5 тис. Щодня (див. Інфографіку).

1_06

За словами начальника КП "Київський метрополітен" Віктора Брагінського, турнікетами, які приймають банківський платіж, оснащені всі 52 станції підземки (при запуску вони були тільки на 17 центральних станціях). "Оплата карткою MasterCard економить час пасажира, процес займає менше однієї секунди, не потрібно стояти в черзі. Але близько 40% пасажирів поки не можуть відмовитися від жетонів, швидше за все, це справа звички. Ще 25% – це пільгова група. Решта користуються проїзними і електронними квитками. Ми сподіваємося, що в найближчі кілька років зможемо переконати пасажирів перейти на повністю автоматизовані способи оплати ", – говорить Брагінський.

В тренді
У Києві перестали записувати в дитячі садки

ЗБОЇ І ПЛАНИ. У той же час кияни, яких ми опитали в метро, кажуть: у системи оплати банківською картою нерідко бувають збої. "Іноді картки MasterCard не спрацьовують в метро, і такі ситуації дико дратують. Таке було кілька разів і на "Оболоні", і на "Петрівці", і на центральних станціях. Причина була не в карті, а в тому, що датчик на турнікеті не працював. Тоді доводиться повертатися в чергу і, навпаки, витрачати купу часу. А була ситуація, коли при собі не було грошей – тільки картка. Довелося бігати в пошуках банкомату, щоб зняти гроші для купівлі жетона ", – розповів Василь Зігуленко. З такою ж проблемою стикався і киянин Сергій на станції "Дружби народів": "Я прийшов близько 13:00, турнікет для карти не працював, причому ще з ранку".

Реклама

Крім метро така ж система оплати вже діє на станціях Борщагівської лінії швидкісного трамвая. "Розглядаємо можливість впровадити ці технології і в іншому громадському транспорті", – говорить заступник голови КМДА Ілля Сагайдак. При цьому він відзначає, що підвищення вартості проїзду в громадському транспорті поки не розглядається.

Всі подробиці в спецтемі Метро у Києві

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти