Експерт назвав головні проблеми київських маршруток

26 жовтня 2018, 07:17

Анастасія Іщенко Анастасія Іщенко

40% маршруток в Києві курсують незаконно

На початку жовтнядепутатиКиїврадиприйнялирішенняпро розробкуМіської комплексноїцільовоїпрограмиз розвиткутранспортногообслуговуваннянаселеннятазабезпеченнябезпекидорожньогорухуна2019-2024рр.

Готовийдокументповинніпредставитивпротягом 6місяцівпісляприйняттятакогорішення.Алевжезараз владарозповідає,які змінивоназапланувала.Так,пропонуєтьсяоновитипаркавтобусів,тролейбусівітрамваїв,атакожприбратиздорігмаршрутки.Зараз
понад 40% маршруток в столиці працюють незаконно,ніякогоконтролюзацією сфероюнемає,аосьдодатковіпроблемимаршруткистворюютьдоситьчасто.

Реклама

Проте,мовапро скасуваннямаршруток нейде,алеосьїхкількістьможеістотноскоротитися,аджебагато знихзнаходятьсяпрактичноваварійномустані,та ще йпрацюютьзовсімнеофіційно.

ГромадськийтранспортвУкраїнізавждибувзбитковим.Щостосуєтьсямуніципальноготранспорту,віндавнозастарівіпотребуємасштабноїреконструкціїабооновлення.Та йне можнасказати,щомаршруткизнаходятьсявкращомустані.До тогожзмаршруткамивстолиціпостійнотрапляютьсяякісьподії.Вонипотрапляютьваварії,збиваютьлюдейіврізаютьсявзупинки.

Так, тільки у вівторок, 16 жовтня, маршрутка біля Солом'янської площі врізалась в тролейбус і вибила йому скло своїм дзеркалом. А на початку жовтня у маршрутки, яка їхала на Троєщину, на ходу вибухнуло колесо.Такіновиниз'являютьсямайжещотижня,алеситуаціязмаршруткамивКиєвіне змінюється.

УрбаністГригорійМельничуккажевкоментарісайту"Сегодня",щотіжовтіавтобуси,якіїздятьпоКиєву,-цедалеко немаршрутки,апростокомерційніперевізники.

"Вартозрозуміти,щотойтранспорт,якийїздитьзараз,-це немаршрутки,цемаленькікомерційніавтобусибезпільг.Щев80-ті роки булимаршрутнітаксі,іїхзміст полягаввтому,щовонине малифіксованихзупинок.Цебувтранспорт,якийзабезпечувавгарантованемісцесидіння,тамніхто неїхавстоячи,іпроїздтамкоштуваввтриразидорожче,ніжвгромадськомутранспорті.Тобтомаршруткибулиальтернативоюособистому автомобілюітаксі,а немуніципальномутранспорту,якцеєзараз",-пояснюєМельничук.

Реклама

Так, згідно з даними сайту EasyWay, укиївськихмаршрутокзаразєблизько160маршрутів.Іякщовдеякічастинимістадійсноєрезонпускатисамемаршрутки,а нетролейбусиаботрамваї,товдеякихмісцяхвонизовсімне потрібні.

Замінитимаршруткимуніципальнимвеликогабаритнимтранспортомне такскладно,якздаєтьсянапершийпогляд.У Київській міській державнійадміністраціїна початку2018рповідомляли,щодлятого,щобзамінитимаршруткивстолицііприцьомузадовольнитизапитивсіхгромадян,містунеобхіднокупитище231автобусвеликої місткості,172тролейбуси і62трамваї.

Протепокищомаршруткипродовжуютькурсувати вулицямимістаінавряд чикудисьподінутьсянайближчим часом.ПовністюпозбавлятисявідцьоговидутранспортуКиївне планує,алеосьпровестихорошучисткунелегальнихперевізників,перевіритистантранспортуіскоротитийогокількість-цілкомможе.

"Длярізнихліній,длярізнихмаршрутівпотрібенрізнийтранспорт,єневеликірайони,абоприватнийсектор,дестоїтькількавіддаленихбудинків,іденемаєсенсувикористовувативеликогабаритнийтранспорт.Іценішадлятакихперевізників.Анамагістральнихвулицяхдійсновелика кількістьмаленькихавтобусівстворюєдодатковий рухішкодитьбезпеці",-підсумувавМельничук.

Більшдокладнопро те,щонезабаромбудезкиївськимимаршрутками,читайтевматеріалісайту "Сегодня": Київ без маршруток: які зміни готують для жителів столиці

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти