Ціни на паливно-мастильні матеріали, енергоносії, комплектуючі, як шини, акумулятори, запчастини зросли в 3-4 рази з тих пір, як тарифи на наземний транспорт у Києві піднімалися в останній раз. Цим обґрунтована необхідність підняття цін на наземний пасажирський транспорт, пояснює гендиректор КП "Київпастранс" Сергій Майзель.
"Зміст рухомого складу призвело до того, що ми 53% тих коштів, що ми збираємо за наземні перевезення, витрачаємо тільки на паливо. Ситуація критична. Належним чином не міститься рухомий склад. Не виплачується заробітна плата, борги переходять з місяця на місяць", – каже керівник "Київпастрансу".
Він розповів, що підприємство вже близько десяти років ходить "з простягнутою рукою" і просить у міської влади допомоги.
"Якщо не підніметься тариф, який не проведеться робота з пільговиками, то наземний транспорт "Київпастрансу" в Києві не буде існувати", – заявив Майзель.
У критичній ситуації транспортник бачить дві основні причини. Перша – це необгрунтовано низька ціна за проїзд. Друга – недостатня компенсація з держбюджету за перевезення пільговиків. Адже, на думку гендиректора "Київпастрансу" не враховується реальний обсяг перевезення пільгових категорій, які щодня прибувають в Києві по роботі або інших справах.
Нагадаємо, в Управління цінової політики Київської міськдержадміністрації пропоную підняти плату за проїзд у наземному транспорті до 3 гривень. Хоча й наголошую, що для нормального функціонування підприємства і розвитку транспортної інфраструктури столиці тариф має становити близько 3,5 грн.