Відтепер городяни зможуть відслідковувати через інтернет, де проводяться ремонти столичних доріг. Детальну інтерактивну карту, на якій позначені не тільки капітальні, на великих магістралях, але навіть дрібні ремонти в дворових проїздах, створили міська влада на ресурсі yandex.maps.
Кияни новинкою задоволені: вони кажуть, що з такою картою можна планувати своє пересування по місту і навіть контролювати роботу шляховиків. Але є у неї і недоробки – так, побачити, утруднено чи рух на місці ремонту, поки не можна. Ми оцінили карту і подивилися, де через капремонти киянам слід готуватися до тривалих заторів.
ТЕРМІНИ І ГРОШІ . За допомогою карти можна побачити не тільки всі вулиці, де йдуть дорожні роботи, а й терміни закінчення ремонтів. Також тут вказується, скільки грошей виділено з бюджету на той чи інший об'єкт. Всього зараз тут відображається близько 500 адрес. Позначені вони трьома кольорами: червоним – ті ділянки доріг, де проводиться капітальний ремонт, синім – поточні ремонти, а зеленим – капремонт міжквартальних проїздів та прибудинкових територій.
"Всі об'єкти, позначені на інтерактивній карті, будуть закінчені до листопада 2015 року. Найближчим часом ми збираємося конкретизувати й уточнити дати завершення робіт", – сказав нам перший заступник голови КМДА Ігор Ніконов. Після закінчення робіт на об'єкті мітку будуть відразу прибирати з карти.
Кияни в цілому позитивно оцінили нововведення, але претензії все одно є. "Те, що на карті позначено чітку кількість проблемних ділянок і конкретні адреси, це правильно. Але зараз не можна визначити, наскільки обмежено рух – адже буває, що через ремонт його перекривають повністю, а іноді роботи рухові транспорту зовсім не заважають", – ділиться враженнями водій Іван Калиновський.
У КМДА зазначають, що в майбутньому планують додати цю інформацію, і більше того, вказувати дані про об'їзні шляхи тієї чи іншої ділянки, де йде ремонт. Але поки жителів столиці про обмеження на дорогах будуть інформувати через ЗМІ.
Затори . Зараз капремонти йдуть за кількома адресами. Один з наймасштабніших – на шляхопроводі біля станції метро "Святошин", через який щодня розтягуються багатокілометрові затори. Робота тут кипить навіть у вихідні, а для проїзду залишили тільки половину моста. Також в "червоному списку" – вул. Газопроводна, Тулузи, Васильківська, Анни Ахматової, пр. Григоренка, Південний міст, де відремонтують деформаційні шви і покриття.
Депутати Київради запевняють, що грошей вистачить на реконструкцію більшості обіцяних ділянок, але не на все. "У бюджеті на цей рік на дорожньо-вуличну мережу передбачено: 150 млн грн – на капітальний ремонт, 221 млн грн – на утримання і 27 млн грн – на латання ям. По прибудинковій території та міжквартальних проїздах: 150 млн грн – на капремонт і 20 млн грн – на поточний. В цілому потреба по капремонту щорічно останні 10 років закривається тільки на 10% від необхідного", – розповів депутат Київради Олександр Вовченко. Всього, за даними влади, на ремонт усіх доріг в місті необхідно 1,4 млрд грн.
Нові "квадрати"
Як звітують в "Київавтодорі", з початку року відремонтовано вже 107 тис. кв. м дорожнього покриття. Нещодавно закінчили ремонт на вул. Новокостянтинівській, вул. Братиславській, вул. Кайсарова, на з'їзді біля станції метро "Шулявська" і навіть на тротуарі бульвару Шевченка.
Читайте також:
- У Києві обмежать рух біля метро "Шулявська" і на бульварі Шевченка
- Кияни зможуть стежити в інтернеті, як ремонтуються дороги
- На вулиці Новокостянтинівській в столиці обмежать рух
- "Укравтодор" обіцяє до липня полагодити всі дороги державного значення
- Карта доріг України: надсилайте фото руйнувань і об'їздів