Як маршрутки в Києві готуються до відновлення роботи і що буде з тарифом за проїзд

20 травня, 15:38

Олександр Марущак Олександр Марущак

Ясності з приводу того, як відновлювати роботу, у перевізників немає

Київські приватні перевізники вже готуються до відновлення роботи маршруток на вулицях міста. Нагадаємо, як заявили в КМДА, після 22 травня вони зможуть знову возити пасажирів в рамках ослаблення карантину. Сайт "Сьогодні" дізнавався, як проходить підготовка і за якою ціною будуть їздити кияни.

Реклама

Приватні перевізники кажуть, що на даний момент їм взагалі не зрозуміло, як вони будуть працювати після виходу з карантину.

"Поки немає ніяких чітких роз'яснювальних документів. Незрозуміло, скільки точно має бути в салоні пасажирів: половина або тільки сидячі місця. Є лише припущення, що нам дозволять працювати. Але чи буде це 22 травня або 23 травня – ніхто не знає. Розмови про запуск громадського транспорту тривають вже тиждень, а конкретики ніякої немає. Але ми проводимо інструктаж з водіями. У салонах буде своєчасно проводитися дезінфекція, а водії будуть носити захисні маски і рукавички", – розповів нам один з великих приватних перевізників.

Все маршрутники чекають офіційної заяви від Кабміну. Деякі з них переживають, що в уряді можуть ухвалити рішення про продовження карантину або відстрочку по запуску транспорту в Києві через високий рівень захворюваності на COVID-19.

Читайте також: Що таке адаптивний карантин і які прогнози дають епідеміологи на рік

Незважаючи на невизначеність приватні перевізники готуються до відновлення роботи.

"Запустити автобуси на лінії плануємо з 22 травня. Але оскільки зараз ще закритий метрополітен, то у нас буде зовсім небагато пасажирів. Наші два маршрути №442 і 442-д відвозять і підвозять пасажирів зі станції метро "Політехнічний інститут", і зараз там людей небагато. На маршрути виїде половина автобусів. Подивимося по ситуації. Якщо буде багато пасажирів – додамо автобуси. Зараз важко зрозуміти, як нам працювати – вся система перевезень зруйнована. Абсолютно незрозуміло – будуть люди їздити чи ні. Плюс два місяці простою ... Це серйозне випробування. Зараз нам потрібно платити податки і зарплати водіям. Держава навряд чи нам допоможе. А попереду літні місяці, коли потік пасажирів традиційно зменшується, принаймні на наших маршрутах", – пояснює сайту "Сьогодні" Микола Бацан, керівник підприємства з перевезень.

Реклама

За його словами, ще потрібно зібрати весь персонал і водіїв, які через карантин не працювали два місяці. Деякі з них знайшли іншу роботу і вже не повернуться на маршрут.

"Думаю, що ми поки залишимо стару вартість проїзду – 7 гривень. Але якщо нас зобов'яжуть возити тільки половину людей в салоні, то ми не зможемо покрити витрати навіть на пальне. Інструкцій про те, як і скільки возити пасажирів, ми поки не отримували. щоб хоч якось вижити, вартість проїзду повинна бути щонайменше 10 гривень", – додає Микола Бацан.

Нагадаємо, столичні перевізники самі встановлюють тариф на проїзд в маршрутках і за 10 днів попереджають про це пасажирів і владу. Також вони повинні обґрунтувати свій тариф і надати свої розрахунки до Київської міської державної адміністрації (КМДА). До речі, на заяви деяких перевізників про плани підвищити вартість проїзду в маршрутках вже відреагував мер Києва.

"Наскільки мені відомо, таких звернень від приватних перевізників до контролюючих органів не було. Я вже заявляв і наголошую, що в комунальному громадському транспорті підвищувати вартість проїзду місто не планує. А якщо приватні перевізники спробують необгрунтовано і "зі стелі" сформувати нові тарифи, ми будемо звертатися до Антимонопольного комітету", – наголосив Віталій Кличко.

Інші приватні перевізники, які готуються до початку роботи, кажуть, що поки вартість проїзду піднімати не планують.

"Готуємося. Проводимо збори з водіями, пояснюємо, як будемо працювати після закінчення карантину. У нас після 22 травня на маршрути вийдуть всі автобуси згідно з графіком. На всі наші три маршрути вийдуть 32 автобуси. Вже розуміємо, що за два місяці простою деякі водії знайшли іншу роботу і їх не вистачає. Розбираємося з цією проблемою. Вартість проїзду у нас залишається колишньою – 7 гривень. Тариф поки не плануємо піднімати", – розповів сайту "Сьогодні "Олег Орел, директор компанії з перевезень.

Нагадаємо, 20 травня Кабінет міністрів продовжив карантин до 22 червня, але при цьому пом'якшив низку обмежень. Таким чином, з 22 травня Україна виходить на другий етап виходу з карантину. Мер Києва Віталій Кличко повідомив, що після 22 травня громадський транспорт у столиці "зможе перевозити одночасно не більше від половини кількості пасажирів, на яку він розрахований". Контролювати дотримання цих правил повинна поліція. Допомагати правоохоронцям буде Муніципальна охорона.

Також з 25 травня планують запустити роботу і столичного метрополітену, який закритий на карантин вже більше двох місяців. Підземка поки що готується до відкриття.

Реклама

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...

Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти