За проектом нової Великої кільцевої дороги навколо Києва потрібно побудувати 78 шляхопроводів і 2 мости.
Як пише "Вечірній Київ", будівництво транспортного обходу навколо столиці можуть відновити в цьому році. Мер Києва Віталій Кличко сподівається, що відновляться роботи по добудові окружної дороги навколо столиці, які були розпочаті майже вісім років тому.
За словами мера, якого цитує прес-служба КМДА, проект дозволить запустити транзитний транспорт в об'їзд і розвантажити вулиці міста на околицях лівобережжя, вулицю Заболотного, проспект Науки, Московський міст, вулицю Теліги та Велику Кільцеву дорогу.
Допоможе побудувати окружну дорогу в обхід столиці китайська корпорація CRBC.
Вартість проекту близько 2 мільярдів доларів, а довжина нової кільцевої дороги складе близько 213 кілометрів. При цьому вона буде проходити через такі населені пункти: Ворзель, Глеваху, Українку, Бориспіль і Старі Петрівці.
Нагадаємо, столиця – єдине місто в країні, у якого немає об'їзних шляхів. Через Київ щодня проїжджають 350 тис. транзитних автомобілів, в тому числі і великовантажних. Тому проект, створений і затверджений багато років тому, повинен глобально вирішити транспортні проблеми мегаполісу. Варто нагадати, що передбачено проектом, який створив "Союзтранспроект", хоча найближчим часом він може бути значно, але не кардинально скоректований.
В проекті дороги - 2 мости, 22 дворівневі розв'язки, 78 шляхопроводів
Нова Велика Окружна дорога навколо Києва з'єднає три міжнародні транспортні коридори, які пролягають через Україну, а також чотири національні і замкнуті на столиці автомагістралі.
"Автокільце" навколо столиці будуватимуть за європейськими технологіями, захищаючи жителів населених пунктів від траси шумозахисними екранами, обладнавши освітленням, підземними переходами і екологічними тунелями для міграції тварин.
"Велике кільце" ніде не перетнеться з іншими дорогами в одному рівні, тут не буде перехресть, світлофорів та інших факторів, що уповільнюють трафік. Дорога пройде від міста мінімум в 27-43 кілометрах. До речі, об'їзна дорога навколо Лондона проходить на відстані 30 кілометрів від центру англійської столиці.
Фото: vechirniykiev.com.ua
Довжина нової траси – 213 кілометрів, з них по вже існуючих дорогах – 65 кілометрів, за новими напрямками – 148 кілометрів.
Через Дніпро побудують два мости – Південний (біля міста Українка) і Північний, один міст через Десну, зведуть 22 дворівневі транспортні розв'язки, 78 шляхопроводів (п'ять з них – через залізницю).
Орієнтовна вартість об'єкта – два мільярди доларів. Категорія майбутньої дороги – найвища, кількість смуг – шість-вісім. Поруч, в межах відведених земель під дорогу, повинен пройти залізничну колію, але питання його споруди – в компетенції Мінінфраструктури. Обрано і затверджено генеральний напрямок будівництва нової Великої Окружної дороги навколо столиці ще в 2008 році.
Північно-східна ділянка кільцевої дороги побудований від Броварів до Чернігівської траси. Готовий і невелику ділянку південного півкільця – від Ковельської траси до Борисполя.
Потрібні мости через Дніпро і Десну
Планується і будівництво південного мостового переходу через Дніпро в районі міста Українка. Це найскладніший і трудомісткий об'єкт. Міст пропонують зробити арочним з вісьмома смугами для руху автомобілів: довжина всього мостового переходу – 21 кілометр, довжина власне моста – 4510 метрів, центрального прольоту – 231 метр; довжина підходів – 16,5 кілометра. Для його спорудження потрібно 90 тис. тонн сталевих конструкцій.
У проекті передбачено будівництво південно-західного відрізка дороги від Українки (траса Київ-Знам'янка) через траси Київ-Одеса, Київ-Чоп і далі до траси Київ-Ковель.
На північно-східній ділянці кільцевої дороги потрібно буде спорудити Північний мостовий перехід з дамбою. Його довжина – 8,2 кілометра, а також міст через Десну довжиною 1,6 кілометра.
Уздовж всього "кільця" передбачені стоянки, заправки, термінали, автомийки, кемпінги, мотелі, зони відпочинку, пункти харчування.
Фото: vechirniykiev.com.ua
План будівництва дороги отримав підтримку всіх місцевих рад ще багато років тому. Проектанти тоді з трьох варіантів спорудження дороги вибрали маршрут, найбільш віддалений від житлової забудови.
Траса проходить в основному за існуючими автомагістралями, які належить розширити, реконструювати, по землям державного запасу і частково по розпайованих ділянок селян. Це найважчий момент в реалізації всього величезного проекту. Можна спрогнозувати, що найбільше земельних проблем буде в Вишгородському, Броварському, Васильківському та Києво-Святошинському районах.