Київський метрополітен закритий для пасажирів вже два місяці. Сайт "Сьогодні" дізнавався, чи прибрали рекламу, яка була розміщена на станціях підземки. Адже кияни вже більше двох місяців не заходять в метро.
Багато містян припускають, що рекламу прибрали зі стін станцій підземки.
"Зали багатьох станцій були повністю заліплені рекламою. Наприклад, станція "Палац спорту", "Позняки". Буде незвично тепер в метро, коли ми побачимо чисті стіни. Адже який сенс залишати рекламу на станціях, якщо її не бачать люди, а лише співробітники метро", – припускає киянин Микола Шинкарук.
Нагадаємо, протягом більше двох місяців в метро нікого не пускають, посилаючись на карантин. Лише зрідка чиновники КМДА показують нам відеоролики того, що відбувається на станціях.
"Ми працюємо і готуємо метрополітен до можливого відкриття. А рекламою займається "Київреклама". Це було закріплено рішенням Київради. Всі договори, які підписані між "Київреклама" і рекламодавцями, залишаються в силі. І все ,що знаходилося на станціях, – залишається там. Звичайно ж, рекламщики стежать за ситуацією і знімають рекламу, якщо закінчився термін договору на розміщення. Якщо рекламу потрібно поміняти або прибрати, то у них є право допуску на станції. Київський метрополітен – балансоутримувач території, у рекламістів є схеми розміщення реклами по станціях, і ми їх пропускаємо. Вони можуть там працювати", – розповіли нам в Київському метрополітені.
Там додають, що в роботу рекламістів вони не втручаються.
В управлінні з питань реклами Київської міської державної адміністрації нам повідомили, вони не в курсі того, що відбувається з рекламою на закритих станціях.
"У мене немає інформації про кількість реклами в метро – стало її більше чи менше за час карантину. Зміни невеликі були, але вони неістотні. Загалом, є тенденція до зменшення кількості реклами в метрополітені. Вона пов'язана з впровадженням нових правил щодо розміщення реклами в підземці. Вони спрямовані на її скорочення і упорядкування типів реклами та її розміщення в метро, але це ніяк не пов'язано з карантином", – розповів сайту "Сьогодні" Олександр Смирнов, начальник управління з питань реклами КМДА.
Нагадаємо, київське метро планують відкрити 25 травня. При цьому воно буде працювати вже без жетонів у касах: проїхати можна буде тільки за картками і проїзним, а для разової поїздки необхідно буде скористатися QR-кодом.
Раніше в Держпродспоживслужбі Києва розповіли сайту "Сьогодні", як буде працювати метрополітен після завершення карантину. Крім того, столична влада уточнювала, чи буде підвищуватися вартість проїзду в громадському транспорті столиці.
Підпишись на наш telegram
Лише найважливіше та найцікавіше