Київське метро після карантину: в електричку пустять не більше 100 пасажирів

12 травня, 22:19

Олександр Марущак Олександр Марущак

На станціях чергуватимуть співробітники поліції, обмежуючи прохід пасажирів у вагони

У більшості регіонів України почали пом'якшувати карантинні заходи, введені для стримування пандемії коронавірусу. У Держпродпотребслужбі Києва розповіли сайту "Сьогодні", як працюватиме метрополітен після завершення карантину.

"Метро запустять тільки після розпорядження уряду, і це буде зроблено саме в останній момент послаблення карантину. Думаю, що не раніше 1 червня. Головна умова – це зменшення захворюваності серед населення. Вона має бути не такою, як сьогодні – стабільно високою. За міжнародними стандартами встановлено, що термін такої динаміки визначається протягом 10-15 днів. Якщо спостерігатиметься зниження захворюваності загалом по регіону, то можна говорити про запуск метрополітену", – пояснює сайту "Сьогодні" Олег Рубан, голова Держпродпотребслужби Києва.

Реклама

На його думку, коли запрацює метрополітен, обов'язково будуть введені обмеження щодо допуску пасажирів на станції і в поїзди.

"Пасажири мусять дотримуватися дистанції, носити індивідуальні засоби захисту під час поїздок, а на станціях має проводитися регулярна дезінфекція. Ми вивчаємо, як це відбувалося в інших країнах, зокрема, в Китаї. Думаю, це можливо здійснити також у Києві. Буде сформований певний фільтр, а також допуск на станції обмеженої кількості пасажирів. Наприклад, не пускати в вагони понад 100 осіб і контролювати від'їзд кожного складу зі станції. Все це можна здійснити, якщо правильно організувати роботу", – говорить Рубан.

Він додає, що це поки приблизні цифри.

"У вагоні метро одна особа має перебувати на площі в 10 квадратних метрів чи дотримуватися дистанції з іншим пасажиром в півтора метра", – розповідає голова Держпродпотребслужби Києва.

Якщо врахувати, що довжина вагона 20 метрів, а ширина 2,7 метра, то за озвученими нормами не так вже й багато людей поміститься в один вагон.

"Ми маємо інформацію про кількість пасажирів на всіх станціях київського метро і зможемо все вирахувати, використовуючи досвід китайських колег. Однозначно до пропускання людей на станції і в вагони потрібно буде залучати співробітників поліції і Муніципальної варти. Так, будуть проблеми з чергами і з накопиченням пасажирів у вагонах. Але технічно це все можливо відрегулювати, заздалегідь все пояснивши людям".

Глава Держпродпотребслуби Києва зазначає, що пом'якшення карантину, яке розпочалося сьогодні, 12 травня, вже показало масу проблем.

"Сьогодні виникла велика проблема з накопиченням людей на зупинках автобусів і на трамвайних станціях. Люди вже ігнорують всі вимоги з безпеки, заходять в салони без масок і без спеціальних перепусток, які дають право на проїзд. У салони тролейбусів і трамваїв набивалася величезна кількість людей! Вони просто не розуміють, що потрапляють в зону ризику. Ми муситимемо відновлювати роботу громадського транспорту так, як це було спочатку, із залученням до чергувань на вході в транспорт співробітників поліції. Без обмежувальних заходів запустити транспорт в безпечному режимі, на жаль, неможливо", – говорить Олег Рубан.

Реклама

Як працює столична підземка в режимі карантину дивіться в нашому сюжеті:

Всі подробиці в спецтемі Карантин в Україні

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...

Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти