До кінця року в Києві з'явиться 25 нових маршрутів міськтранспорту – і автобусних, і тролейбусних. Їх повинні відкрити згідно з програмою Світового банку. Першим став автобусний маршрут №114, який запустили кілька днів тому.
"Цей маршрут, протяжністю більше 20 кілометрів, став першим, який з'єднав Троєщину та центр міста. Щодня на ньому курсують 10 автобусів з інтервалом руху від 13 до 19 хвилин", – розповіла керівник прес-служби "Київпастрансу" Анна Бондар.
Щоб перевірити зручність новинки, ми вирушили на кінцеву зупинку маршруту – Вокзальну площу.
З Троєщини маршрут №114 стартує від вул. Милославської та проїжджає по Московському мосту, вул. Набережно-Хрещатицькій, Володимирському спуску, вул. Хрещатик і доїжджає до Центрального залізничного вокзалу. Тут на зупинці навіть не в годину пік – багато людей. Від чекаючих пасажирів дізнаємося, що вранці автобус ходить краще, а вдень потрібно трохи почекати. І справді: довгоочікуваний транспорт показується з-за повороту лише через 50 хвилин.
Стомлені очікуванням пасажири квапливо заходять в автобус і швидко розсідаються на свої місця. "Я думала, що окоченію на зупинці. Годину прочекати! Вже краще на метро!" – Нарікає молода пасажирка. "Година – це ще недовго. Вранці дорога в центр і 2:00 займає через затори. Так само і ввечері", – говорить кондуктор і додає, що через щільний трафік пасажирів їздить мало. "За день я і двох пачок талончиків не продаю", – зітхає жінка.
У "Київпастрансі" про запізнення автобуса знають, але з заторами нічого вдіяти не можуть. "У центрі завжди дуже щільний рух. Тому автобус затримується", – пояснила нам Бондар.
Поїздка, разом з очікуванням автобуса на зупинці, займає дві з половиною години. Але багато киян новому маршруту раді: "Я за час поїздки навіть до пар встигаю підготуватися. Головне – що з Троєщини до центру без пересадок, і за три гривні", – каже студентка Юлія.
Наступний – Виноградар
Як розповідають у департаменті транспортної інфраструктури КМДА, такими довгими маршрутами, як автобусний №114, планують з'єднати з центром та інші спальні райони Києва. "Йдеться про райони, де немає метро. В даний момент ми опрацьовуємо маршрут, який з'єднає Виноградар і центр міста, вивчаємо пасажиропотік. Також ми хочемо прибрати всі маршрути-дублери і короткі маршрути. У планах збільшення кількості транспорту – автобусів та тролейбусів", – пояснили нам в департаменті транспорту.
Читайте також:
- У Києві на двох вулицях обмежать рух транспорту
- У Києві через ремонт дороги автобус з Троєщини на вокзал змінить маршрут (схема руху)
- Кияни про новий автобус із Троєщини в центр: немає опалення і не відчиняються двері
- У Києві з'явиться автобус, який возитиме пасажирів з Троєщини на вокзал (схема проїзду)