Комунальне підприємство "Київпастранс" опрацювало проект по заміні гумового покриття на трамвайному переїзді на площі Перемоги (вул. Воровського – пр-т Перемоги).
Проспект Перемоги є однією з 15 основних транспортних артерій столиці, яка пролягає по території Шевченківського, Солом'янського, Святошинського районів і з'єднує райони міста з центральною частиною. Транспортні артерії столиці були запроектовані і побудовані за старими технологіями і нині не відповідають сучасним потребам дорожнього руху.

З метою впорядкування та поліпшення комфортності проїзду автомобільного транспорту, після детального опрацювання питання фахівцями КП "Київпастранс" була запропонована сучасна конструкція переїзду, яка широко поширена в провідних країнах Європи і світу.
Комфортність і безпеку проїзду через переїзд автомобільного транспорту забезпечується за рахунок пристрою на трамвайних коліях суцільного покриття з великогабаритних залізобетонних плит, в які в одному рівні з дорожнім покриттям дороги монтуються рейки трамвайної колії. При цьому, трамвайне полотно по висоті вирівнюється з прилеглим покриттям проїжджої частини вулиці.
Для кріплення рейок у поздовжніх жолобах плит застосовується епоксидна заливка, яка протягом 24 годин твердне і стає міцною.
Термін служби такої конструкції становить 20 – 25 років (до граничного зносу рейок) і вона практично не вимагає поточного обслуговування.
Як зазначив генеральний директор КП "Київпастранс" Сергій Майзель, подібну технологію підприємство передбачає використовувати на більшості трамвайних переїздів, розташованих на магістральних вулицях Києва.