У столичній подзмемке у години пік на декількох станціях працюють консультанти з використання єдиного електронного квитка(е-квитка). Про це повідомляє прес-служба Київської міської державної адміністрації.
"Консультанти показують, як користуватися автоматом самообслуговування і розповідають про види електронного квитка. Звернутися до консультанта допомогою можна з 7:30 до 11:30 ранку і з 16:30 до 20:30 вечора", – йдеться у повідомленні.
Такі консультанти працюють на дев'яти станціях:
- Вокзальна;
- Дарниця;
- Героїв Дніпра;
- Майдан Незалежності;
- Голосіївська;
- Бориспільська;
- Видубичі;
- Харківська;
- Лук'янівська.
Як уже повідомляли раніше, столиця має повністю перейти на використання е-квитка у громадському транспорті з 1 квітня. При цьому кияни у соціальних мережах зазначають, що досі касири не на всіх станціях метро поповнюють е-квиток, а самі термінали поповнення можуть приймати купюри номіналом тільки до 200 гривень.
Також дивіться у сюжеті, як зміниться у столиці система роботи проїзних:
Нагадаємо, наприкінці літа на станціях метрополітену стався збій системипродажу Kyiv Smart Card.
Підпишись на наш telegram
Лише найважливіше та найцікавіше