На станціях Київського метро з'явилися консультанти з е-квитка

12 березня 2020, 11:10

Наталя Руда Наталя Руда

Наразі вони працюють на дев'яти станціях

У столичній подзмемке у години пік на декількох станціях працюють консультанти з використання єдиного електронного квитка(е-квитка). Про це повідомляє прес-служба Київської міської державної адміністрації.

Реклама

"Консультанти показують, як користуватися автоматом самообслуговування і розповідають про види електронного квитка. Звернутися до консультанта допомогою можна з 7:30 до 11:30 ранку і з 16:30 до 20:30 вечора", – йдеться у повідомленні.

Такі консультанти працюють на дев'яти станціях:

  • Вокзальна;
  • Дарниця;
  • Героїв Дніпра;
  • Майдан Незалежності;
  • Голосіївська;
  • Бориспільська;
  • Видубичі;
  • Харківська;
  • Лук'янівська.

Як уже повідомляли раніше, столиця має повністю перейти на використання е-квитка у громадському транспорті з 1 квітня. При цьому кияни у соціальних мережах зазначають, що досі касири не на всіх станціях метро поповнюють е-квиток, а самі термінали поповнення можуть приймати купюри номіналом тільки до 200 гривень.

В тренді
Асфальт, повертайся! Жителі столиці рахують вибоїни Києва – де найгірше проїхати після потепління

Також дивіться у сюжеті, як зміниться у столиці система роботи проїзних:

Реклама

Нагадаємо, наприкінці літа на станціях метрополітену стався збій системипродажу Kyiv Smart Card.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...
Хочеш бути в курсі останніх подій?
Підпишись на повідомлення. Показуємо тільки термінові і важливі новини.
Хочу бути в курсі
Я ще подумаю
Будь ласка, зніміть блокування повідомлень в браузері!

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти