Черги і тиснява у столичній підземці: в метро назвали причини

18 вересня 2019, 13:11

У Київському метрополітені назвали фактори, що впливають на збільшення пасажиропотоку

У столичному метро вважають причиною черг на станціях дію ряду факторів. Зокрема, це години пік, перехід міста на єдиний квиток і т.ін. Про це повідомила прес-секретар Київського метрополітену Наталія Макогон, передає "Укрінформ".

Реклама

"Черги можуть бути з різних причин, як і в магазині – години пік; нерівномірне підвезення пасажирів наземним транспортом; перехід на е-квиток (відмова від жетона); кінець/початок місяця – купівля проїзних квитків; відкриття станції після анонімного дзвінка про мінування; масові заходи; ремонтні роботи (Святошин, Арсенальна) і т.ін. у нас великий пасажиропотік і короткочасні черги в рамках робочого режиму", – сказала Макогон.

Вона нагадала, що столиця повністю відмовиться від використання жетонів в кінці жовтня.

Раніше новини "Сьогодні" повідомляли про тисняву і черги на станції метро "Святошин". Нагадаємо, що на станції "Святошин" працює тільки один вхід з боку заводів Антонов і АТЕК, другий досі закритий на ремонт.

В тренді
Фото дня. Пасажири штурмують київський метрополітен після вихідних

Разом з тим у зв'язку з ремонтом Борщагівського шляхопроводу в Києві жителі мікрорайону опинилися буквально відрізані від решти міста. Так, з 22 червня були закриті популярні маршрути швидкісного трамвая № 1 і № 3, а "двійка" почала курсувати від проспекту Корольова до станції "Ромена Роллана". Відновити рух авто оновленою частиною шляхопроводу планують до кінця 2019 року. З весни 2020 року почнуться роботи на протилежній частині цього об'єкта.

Реклама

Також в Києві вже кілька місяців тривають роботи по знесенню і зведенню нового Шулявського шляхопроводу.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти