Відкриття фунікулера в Києві після щорічного ремонту відкладається. Як повідомили в "Київпастрансі" 22 серпня, під час випробувань виявилися технічні проблеми.
"Після випробувального навантаження витяжка троса перевищила допустиму норму. Згідно з експертною оцінкою фахівців, це питання вимагає додаткової уваги і часу на корекцію", – повідомили в КП.
На підприємстві не уточнили, коли саме закінчаться регламентні роботи. Відзначимо, що раніше фунікулер після щорічних робіт планували відкрити 23 серпня. Там оновили засоби зв'язку, настили підлоги і стелі, провели ремонт тягових двигунів, коліс, гальм і пантографів. Ми побували на місці робіт та подивилися, що відбувається з фунікулером під час ремонту.
Київський фунікулер пережив кілька реконструкцій. Перше оновлення підйомника провели в 1928 році після того, як сталася страшна НП під час випробування підйомника: верхній вагон зірвався вниз і зіткнувся з нижнім. На щастя, обійшлося без жертв, але старі вагони вирішили списати. Тоді ж фунікулер збільшили на 38 метрів і побудували вихід на вулицю Сагайдачного, який раніше знаходився на Боричевому Току. Під час війни підйомник не закривали, і він перевіз мільйон пасажирів.
Столична влада неодноразово заявляла про заміну старих вагонів підйомника на сучасні, з прозорим дахом і кондиціонерами.