У Києві триває будівництво двох нових станцій Сирецько-Печерської лінії метрополітену, яка буде з'єднувати житловий масив "Виноградар" з лівим берегом. А для метро на Троєщину шукають інженерів.
"Сьогодні" розповідає найважливіше про будівництво нових станцій метро
Коли запустять метро на Виноградар
22 квітня в КМДА збільшили витрати на будівництво ділянки Сирецько-Печерської лінії метрополітену. На засіданні Київради на ділянку від станції метро "Сирець" до житлового масиву Виноградар з електродепо у Подільському районі, виділили ще 1,5 мільярда гривень. Це при тому, що раніше на будівництво вже було виділено 6,3 млрд грн.
На даному етапі, триває будівництво двох станцій – "Мостицької" та "Проспекту Перемоги". Їх планують відкрити в грудні 2021 року.
"Мостицька" буде розташована між станціями "Сирець" і "Проспект Правди", а "Проспект Правди" будують на перехресті проспекту Правди і Межової вулиці.
КМДА запросила у метрополітену звіт щодо нових станцій
Департамент транспортної інфраструктури КМДА запросив у КП "Київський метрополітен" звіт щодо будівництва метро на Виноградар. Серед іншого, в Департаменті чекають скоригований графік виконання робіт.
Під час спільної наради, директору метрополітену Віктору Брагінському доручили надати графік та детальну інформацію стосовно закриття підрядними/субпідрядними організаціями авансових платежів і терміни завершення ремонту планетарних редукторів.
Від чого залежить будівництво метро на Троєщину
Мер Києва Віталій Кличко заявив, що метро на Троєщину можуть побудувати протягом найближчих 3-5 років. Але для початку потрібно добудувати і відкрити Подільсько-Воскресенський міст через Дніпро.
"Хотів би нагадати, що цей міст також будувався як автотранспортне сполучення, і гілка метро має проходити по цьому мосту. Щодо автосполучення – ми робимо все, щоб запустити вже до кінця цього року, коронавірус вносить свої корективи", – сказав мер в ефірі "Україна 24".
За його словами, про будівництво метро на Троєщину можна буде говорити лише після відкриття моста, це перший важливий крок. А шляхопровід будують з 1994 року. Кличко заявив, що рух на переправі планують відкрити вже в червні 2021 року.
"Проєкт непростий, коштуватиме багато грошей. Місто саме не зможе потягнути весь обсяг фінансування, тому ми зараз проводимо переговори, щоб також залучити іноземні компанії для будівництва гілки метро", – сказав він.
Влада оголосила черговий тендер для інженерів
Наприкінці квітня КП "Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд" в системі Prozorro оголосила тендер на закупівлю науково-технічних послуг для будівництва нової лінії підземки на Троєщину.
Послуги включають супровід будівництва ділянки лінії метрополітену від дамби Русанівських садів до станції метрополітену "Райдужна". У комунальному підприємстві припускають, що вартість складе 24,5 мільйона гривень.
Аукціон відбудеться 29 червня 2021 року. Кінцевий строк подачі заявок на конкурс – 24 травня.
Відзначимо, що раніше вже оголошувався аналогічний тендер, але він був скасований через допущеня до оцінки менше двох тендерних пропозицій.
Раніше ми повідомляли, що в метрополітені Києва будуть надавати домедичну допомогу пасажирам. Таке рішення на сесії затвердила Київрада, за рішення проголосували 103 депутати.