Проїзд у київському метро по-новому: кого пускають і кому можуть відмовити

25 травня, 19:51

Ігор Сєров Ігор Сєров

Столична підземка відновила свою роботу, але є певні умови для пасажирів

У понеділок, 25 травня, в Києві відновило свою роботу метро. Кореспонденти сайту "Сьогодні" проїхали в найпершому поїзді "червоною" гілкою і з'ясували, як відбувся запуск підземки від станції метро "Святошин", яка в докарантинні часи вважалася однією з найбільш завантажених.

Реклама

Незважаючи на ранній час, 5:20 ранку, біля входу на ще закриту станцію вже чекали пасажири. Коли хвилин через 10 поліцейський відкрив вхід на станцію, люди попрямували до турнікетів.

Чергова контролерка біля турнікетів заступила на зміну в екіпіровці: крім рукавичок і звичайної марлевої маски, на ній була ще й захисна пластикова маска.

У кожен з вагонів першого поїзда в сторону центру зайшло не більше як 4-5 людей, на наступних станціях у поїзд заходили ще по 5-6 нових пасажирів, крім станції "Вокзальна", де зайшло втричі більше.

Читайте також: Метро в Києві запрацювало: перші черги і вимога одягнути маску

Реклама

Разом зі звичним оголошенням станцій у вагоні звучало оповіщення: "Використовуйте маски і рукавички, піклуйтеся про своє здоров'я".

Перші пасажири відкритого метро

Усі пасажири були в масках, але лише одиниці – в рукавичках.

На пероні станції метро "Хрещатик" було теж не багатолюдно. Але на відміну від інших станцій, тут чергували відразу троє поліцейських, які пильно спостерігали за тими, хто входив, – чи всі в масках. Усі копи використовували засоби індивідуального захисту.

В тренді
На Київщині виявили дві фабрики підроблених документів (фото, відео)

Опитані нами працівники метрополітену повідомили, що не пускатимуть пасажирів без масок. У цей час на кількох станціях "червоної" гілки помітно збільшилася кількість пасажирів. Традиційно більше було тих, хто прямував з лівого берега столиці на правий. Втім, головною відмінністю "карантинного" метро від "докарантинного" стало те, що більшість людей намагалися сідати далі одне від одного. Настільки, наскільки давав простір у вагоні. Схоже, що змінився і інтервал руху поїздів – не минало й трьох хвилин, як слідом за потягом, який поїхав, прибував наступний.

На станціях з'явилися нові покажчики

Також, як ми помітили, практично жоден з пасажирів не користувався жетонами. Як нам роз'яснили на "гарячій лінії" київського метро, хоч жетони вже і не продаються, але поки дійсні.

Реклама

Якщо вони у вас є, то ви можете ними розплачуватися. Через місяць вже такої можливості не буде", – сказала нам оператор.

Як виявилося, дехто з тих, у кого залишилися жетони, пробують продати їх як антикваріат на спеціалізованих сайтах. Ціни коливаються від 25 грн до 90 грн за штуку залежно від стану.

Читайте також: Перший запуск: як відновлювали роботу метро на найзавантаженішій станції Києва

Відкриття метро в столиці стало однією з найбільш обговорюваних тем у соціальних мережах. Ті, хто вже встиг проїхати в метро 25 травня, виступили з пропозиціями. Наприклад, кілька людей зійшлися на думці, що потрібно розглянути можливість тримати вхідні двері на станціях навстіж відкритими, щоб пасажири не торкалися їх руками.


Нагадаємо, раніше сайт "Сьогодні" писав, що в Києві відновив свою роботу наземний транспорт .

Реклама

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...

Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти