Працівники київського метро вимагають терміново підняти ціни на проїзд

19 січня 2015, 17:29

События на ТК Украина

Через нестачу грошей підземка може зупинитися

Вартість проїзду в столичному метрополітені слід терміново збільшити вдвічі. Інакше робота метро – під загрозою. Це працівники вагоноремонтного заводу доводили депутатам Київради. Для них провели екскурсію по підприємству, де знайомили з графіками і таблицями зі збитковими показниками.

Реклама

Сьогодні київському метрополітену не вистачає коштів для головного – забезпечення безпеки пасажирів. Тому економити змушені навіть на ремонті вагонів. Несправні поїзди на маршрут не виходять. Ті, які можна було відновити, просто списують – і таких уже 72 вагони. Однак не економлять на співробітниках, кажуть в метрополітені. Середня зарплата – чотири з половиною тисячі гривень. Без затримок. "В принципі нормально платять, нас влаштовує. Працюємо само, якби мало платили – значить не працювали б", – говорить Олександр Богутскій, токар київського метрополітену.

540 мільйонів гривень – такі збитки метрополітену за минулий рік, каже його керівник. Столичний бюджет може покрити лише десяту частину цієї суми. Їх витратять на зміцнення ґрунту в аварійних тунелях. А ось на зарплату та інші потреби коштів не вистачить. Вихід – підвищити вартість проїзду, говорить начальник метро.

Втім, депутатів у необхідності негайного підвищення ціни не переконали. Вирішувати проблеми метрополітену пропонують за рахунок збільшення прибутку від реклами і залучення інвесторів. До питання про подорожчання проїзду готові повернутися після повного аудиту підприємства. "Я думаю, аудит цілком можливо провести за один місяць, а програма виведення компанії з кризового становища повинна була бути прийнята ще кілька місяців тому", – вважає Сергій Гусовський, депутат Київради.

В тренді
Асфальт, повертайся! Жителі столиці рахують вибоїни Києва – де найгірше проїхати після потепління

Тим часом, метро стане рентабельним при вартості проїзду 4.40, каже керівник підземки. Перевізники просять підвищити тариф хоча б до чотирьох гривень. Витрати на електроенергію, ремонт і зарплату значно зросли з 2008 року, коли була встановлена діюча вартість проїзду. Тому повинні збільшитися і витрати пасажирів. А таких в метро щодня – понад півтора мільйона.

Реклама

Цю та інші новини ви можете подивитися у випуску інформаційної програми "События" на каналі "Україна".

Всі подробиці в спецтемі Метро у Києві

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...
Хочеш бути в курсі останніх подій?
Підпишись на повідомлення. Показуємо тільки термінові і важливі новини.
Хочу бути в курсі
Я ще подумаю
Будь ласка, зніміть блокування повідомлень в браузері!

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти