На Борщагівському мосту на перетині проспекту Комарова і Леся Курбаса відкрили одну смугу для автотранспорту в бік центру міста. "Сьогодні" перевірили будівництво і дізналися, коли запустять швидкісний трамвай.
Капітальний ремонт Борщагівського шляхопроводу почався в кінці червня цього року. Будівельники працюють тут цілодобово. Тут триває демонтаж старих балок і опор шляхопроводу, робітники встановлюють рейки для швидкісного трамвая.
Під переправою розібрали аварійні опори, тепер замість них – тимчасові металеві підпори.
Будівельники розповідають, що на мосту поклали нові деформаційні шви, завдяки яким вібрації від машин майже не відчуваються. Робочі запропонували нам їх перевірити. Довелося лягти на шов і послухати, як він вібрує при великому потоці транспорту. Дійсно, навіть при проїзді фур шуму майже немає. А раніше транспорт видавав страшний гуркіт, лякаючи водіїв. Через це вони прагнули об'їжджати небезпечний міст.
"По новій смузі зручно їхати, але скоріше б відкрили всі смуги і трамвай. Затори тут страшенні", – поділився з нами таксист Олег Середа.
У КМДА обіцяють запустити швидкісний вже першого жовтня, але робочі сумніваються, що встигнуть.
"Графік графіком, але є непередбачені ситуації, так що ми не можемо стверджувати, що рух трамвая відновимо першого жовтня", – розповів "Сьогодні" один з них.
Дійсно, без НП на об'єкті не обійшлося. 20 вересня під час монтажу бар'єрного огородження тут звалився автокран. На щастя, ніхто не постраждав.
"Це техніка підрядника, ми вже почали службове розслідування", – прокоментували подію в КК "Київавтодор".
Вчора автокран вже працював – укладав колію на трамвайне полотно.
А ось під переправою бардак. Тут абияк облаштували дерев'яні сходи, які ведуть до станції міської електрички "Борщагівська". Доступ до бетонних сходів закритий – вони в аварійному стані. Під переправою утворилася величезне звалище зі шматків бетону і металу, яку вже облюбували роми. Один з них, переодягнувшись в костюм рятувальника, збирав шматки металу разом з дітьми. Побачивши нас всі втекли.
Нагадаємо, другу автосмуги у напрямку до центру міста повинні відкрити до кінця цього року. Другий етап ремонту почнуть з весни 2020 го, полагодять смуги шляхопроводу в бік Окружної дороги. Вартість робіт – 443 млн грн.
Раніше ми показували фото Борщагівського шляхопроводу, який перетворився на решето.
Також у Києві вже кілька місяців тривають роботи зі знесення і зведення нового Шулявського шляхопроводу.