Скільки заробив київський метрополітен на подорожчанні жетона з 2 до 4 гривень

1 жовтня 2015, 07:49

Анастасія Пасютіна

Завдяки підвищенню тарифів доходи зросли на 267,9 млн грн, а збитки знизилися на 176,6 млн грн. Гроші інвестують у модернізацію вагонів і капремонт ескалаторів

Нові тарифи на перевезення пасажирів у міському громадському транспорті почали діяти в лютому 2015-го року. З цих пір жетон на проїзд у київському метрополітені обходиться городянам не в 2, а в 4 грн, а вартість квитка на поїздку в наземному транспорті – автобусі, трамваї, тролейбусі – складає 3 грн.

Реклама

За інформацією, наданою "Сегодня.ua" головою прес-служби КП "Київський метрополітен" Павлом Чередниченком, після підвищення тарифів доходи підприємства в першому півріччі збільшилися на 267 900 000 грн в порівнянні з аналонічним періодом 2014 року, а збитки вдалося скоротити на 176, 6 млн грн.

"За I півріччя 2 015 року підприємство отримало від перевезень пасажирів 609,9 млн грн доходу", – зазначають у київському метро. Для порівняння: за аналогічний період 2014-го року метрополітен виручив 342,8 млн грн, а за II півріччя минулого року – 379, 7 млн грн.

Що покращилося в київській підземці?

Як заявляють в управлінні київського метро, доходи підприємства спрямовані на фінансування експлуатаційної діяльності.

Реклама

"За I півріччя 2 015 на лінії повернуті 19 вагонів, які простоювали через відсутність запасних частин. Для модернізації відправлено 10 вагонів, відремонтовано 567", – зазначають у метрополітені.

В тренді
Тепер не тільки на "Пріусах": на вулиці Києва виїхав поліцейський велопатруль (фото)
В тренді
Красиві місця: який вигляд мала б Чорнобильська зона, якби не аварія (фото)
В тренді
Над Києвом пролетіла низка супутників Ілона Маска (відео)

Крім цього в київській підземці провели капітальний ремонт трьох ескалаторів і замінили 1896 шпал, 1838 течій і 661 мокрих плям. Крім цього, на 17 станціях впровадили оплату проїзду за допомогою безконтактної банківської карти.

"Пасажири переходять на електронні засоби оплати проїзду. Проходи за безконтактними картками і проїзним збільшилися на 23,4%, проходи по "Карті киянина" – майже в 7 разів", – йдеться в повідомленні Київського метрополітену.

А ось пасажиропотік внаслідок підвищення тарифів на проїзд, навпаки, зменшився. "За I півріччя 2015 року – 241 300 000 пасажирів, за I півріччя 2014 року – 242 500 000 пасажирів", – зазначає керівництво столичного метро.

Реклама

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти