Швидкісний трамвай у Києві продовжать до центру: з'явилися нові деталі проєкту

13 березня, 16:41

Наталя Руда Наталя Руда

До 2001 року трамвай в центрі вже ходив

У Київській міській державній адміністрації повідомили подробиці проєкту з продовження швидкісного трамвая в столиці до центру.

Реклама

Раніше мер Києва Віталій Кличко доручив до 2023 року побудувати трамвайну лінію від вулиці Старовокзальної до станції столичного метрополітену "Палац спорту" з заїздом на Вокзальну площу в Шевченківському і Печерському районах. Йдеться про продовження лінії швидкісного трамвая до центру. КП "Київпастранс" визначено замовником робіт. У 2020-2021 роках повинна бути розроблена проєктна документація, проведення експертизи та її затвердження.

Як повідомив заступник голови КМДА Олександр Густельов, столиця зараз веде переговори з міжнародними фінансовими установами щодо будівництва цієї трамвайної лінії від Старовокзальної до Палацу спорту. За його словами, вона буде включена до комплексної схеми транспорту Києва, що є частиною нового генерального плану столиці.

"Запуск нової трамвайної лінії розвантажить червону гілку і пересадочні вузли метро, ​​скоротить час поїздок до центру міста, оптимізує і зменшить навантаження на транспортні маршрути, а також забезпечить комфортніше перевезення пасажирів", – сказав Густельов.

Планується побудувати трамвайні колії з використанням сучасних технологій, що знизить експлуатаційні витрати, шумоутворення і вібрацію. Планується реконструювати контактну мережу, встановити пристрої моніторингу GPS на трамваях тощо. Також на зупинках електротранспорту повинні з'явитися інтерактивні інформаційні табло. Тому пасажири в режимі онлайн зможуть отримувати інформацію про прибуття трамваїв. Мають намір облаштувати нові посадочні павільйони.

Реклама

Безпосередньо будівництво почнеться не раніше, ніж 2021 року.

Як пише "Економічна правда", вартість будівництва першої черги за проєктом, згідно з попередніми оцінками, становитиме понад 340 млн грн. Разом з тим, майже 500 млн грн необхідно виділити на придбання додаткового рухомого складу. Видання повідомляє, що при продовженні лінії швидкісного трамвая до вулиці Шота Руставелі або Еспланадної пасажиропотік гілки зросте з 170 тис. пасажирів на добу до 250 тис., а щоденне навантаження на переходах між лініями метрополітену "Золоті ворота" – "Театральна" і "Хрещатик" – "Майдан Незалежності" зменшиться на 10-15%.

Разом з тим фахівці КО "Київгенплан" вже моделювали продовження лінії швидкісного трамвая до Палацу спорту і з'ясували, що вартість проєкту (без урахування підземно-інженерних робіт на вулиці Саксаганського, які матимуть окремий кошторис) становить приблизно 80 млн доларів для бюджету міста, а його окупність займе більше 30 років.

В тренді
У Києві з'явилася 3-D модель собору Святої Софії (фото)

Фото: facebook.com/genplankyiv

Фото: facebook.com/genplankyiv

Реклама

Зазначимо, що до 2001 року трамвай ходив в центрі, проте в районі Палацу спорту і Либідської площі демонтували трамвайні лінії, тому були закриті кілька трамвайних маршрутів. Зокрема, які слідували вулицями Саксаганського, Еспланадною, Малевича, Боженка.

Раніше повідомлялося, що в Києві 2020 року буде проведена оптимізація трамвайного руху Дніпровського і Дарницького районів.

Нагадаємо, в грудні 2019 року парк "Київпастрансу" поповнився новим трамваєм "у вишиванці". Такі вже працюють на лінії швидкісного трамвая, що з'єднує Борщагівку з Центральним вокзалом.

Як ще планують оновити транспорт столиці – дивіться в сюжеті "Сьогодні":

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...

Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти