На станції метро "Печерська" (зелена гілка метро) вечорами утворюються великі затори перед турнікетами. Десятки людей штовхаються в тисняві, щоб пробратися до ескалаторів і на перон самої станції. Сайт "Сьогодні" розбирався, у чому причина.
У такій затор перед турнікетами на станції "Печерська" кореспондент "Сьогодні" потрапляв вже два дні поспіль у вечірній час. Після 18.00 у чергзі до турнікетів стоять десятки людей, а черга починається за вхідними дверима на станцію. Люди штовхалися, наступали один одному на ноги, лаялися на тих, хто забарився перед турнікетом зі своїм проїзним документом.
"Таке тут твориться щовечора. Люди виходять з роботи і потрапляють в цю штовханину. Я спеціально не виходжу трохи пізніше, щоб не штовхатися в натовпі перед турнікетом. Але ось сьогодні потрібно терміново у справах – доводитися терпіти тисняву ", – розповів нам киянин Іван Гордійчук.
Щоб пройти турнікети довелося витратити хвилин 8-10. Контролер біля турнікетів підтвердила, що такі затори на "Печерській" утворюються щовечора.
"Станція "Печерська" – не "гумова", і всі пасажири не поміщаються. Навколо "Печерської" розташовано багато державних установ. Всі виходять з роботи рівно о 18:00 і кожен намагається швидше пройти в метро. Ось тому і утворюється така тіснява з 18:00 до 19:00. Після цього все нормалізується", – розповіла контролер.
У пресслужбі Київського метрополітену кажуть, що це звичайний робочий режим.
"Зрозуміло, що кінець робочого дня і люди йдуть в метро. Закономірно, що вранці великий пасажиропотік на кінцевих станціях в сторону центру міста, а ввечері з центральних станцій – на околиці", – прокоментували нам ситуацію.
У підземці не змогли нам відповісти, що потрібно зробити щоб вирішити проблему, але пообіцяли розібратися чому виникає тиснява на "Печерській".
Нагадаємо, кілька років тому київські чиновники пропонували змінити час початку і кінця робочого дня на столичних підприємствах. Планувалося зробити так щоб люди в різний час користувалися громадським транспортом не створюючи натовпу. Тоді пропонувалося переглянути графік роботи і запропонувати співробітникам різних установ приходити на роботу в різний час – о 8:00, 9.00, 10:00 та о 11:00. Втім, це так і залишилося ідеєю.
Не так давно станція метро "Арсенальна" була закрита на вхід в зв'язку з несправністю ескалатора. Люди були змушені підніматися до виходу пішки. Також писали, що в зв'язку з інцидентом на станції виникла тиснява. Крім того, також повідомлялося про величезні натовпи людей на станції метро "Теремки".
Нагадаємо, в столичному метро вважають причиною черг на станціях дію низки факторів. Зокрема, це години пік, перехід міста на єдиний квиток і т.д. Крім того, ми повідомляли про тисняву і черги на станції метро "Святошин". Нагадаємо, що на станції "Святошин" працює лише один вхід з боку заводів Антонов і АТЕК, другий досі зачинений на ремонт.
Тим часом проблеми з транспортом відчувають і мешканці Борщагівки, де вже кілька місяців тривають роботи по знесенню і будівництво нового Шулявського шляхопроводу.