Після вдалого продажу з аукціону двох списаних вагонів метро, з яких новий власник планує зробити хостел, столична влада подумують і про інший техніці, яку можна виставити на торги. "Сегодня" дізнавалася, що можуть продавати і яка доля чекає непотрібний транспорт.
Автобуси спишуть
Чиновники не виключають можливість пустити з молотка застарілі автобуси, тролейбуси і спецтехніку, яких зараз налічується близько 600 штук, але поки не називають точних планів.
"За останні п'ять років списаний транспорт КП "Київпастранс" не продавався на аукціонах. І процедура списання не просте. Профільна комісія повинна підтвердити, що тролейбус або автобус непридатний для обслуговування пасажирів і складає протокол. Далі інформація про транспорт передається в департамент комунальної власності КМДА. Ті перевіряють і подають перелік машин для списання депутатам Київради, за який вони повинні проголосувати. Зараз в департаменті проводять перевірки документів, але ще поки на голосування депутатам нічого не подавали. Швидше за все, автобуси і тролейбуси, які не придатні для продажу на аукціоні, – віддадуть на металобрухт", – пояснили нам в мерії.
В інших містах стару техніку все ж продають на ресурсах безкоштовних оголошень. "Продаємо дуже старий ЛАЗ-4202 за $1000 із пробігом 150 тис. км у Вінниці", – пише один з продавців. Також продають автобус 1999 року випуску за $13 000.
Доля вагонів метро
Новим власником двох старих вагонів з київського метро став бізнесмен зі сфери готельного бізнесу, хоча за їх покупку боролися ще два учасники. Продали їх за 546 тис. грн, а це на 63 тис. грн вище за стартову ціну лота. У вагонах планують облаштувати хостел з терасою для відпочинку і баром. У них встановлять сучасну систему опалення та кондиціонування. Розмістять вагони біля одного з готелів на Подолі. Правда, це тільки попередня ідея.
"Вагони ми ще не забирали. Через два тижні розповім всі деталі", – пояснив "Сегодня" власник вагонів Міхаель Гальперін.
У київському метрополітені нам пояснили, що вагони списуються не так часто, і в найближчі кілька років точно таких лотів не буде.
"Щоб виставити вагони на аукціон, документація на їх списання готувалася два роки. Вони 1979 і 1980 років випуску і були зовсім не придатні для перевезення пасажирів. Виручені гроші підуть в міськбюджет, оскільки вагони купувалися за бюджетні кошти. Раніше теж списувалися вагони. Їх в основному купували заводи-виробники або просто здавали на металобрухт. А ось під конкретний проект вагони купили вперше", – пояснила "Сегодня" радник начальника КП "Київський метрополітен" Наталія Макогон.