Таксі в Києві: поганий сервіс, безвідповідальність водіїв і нелегали на дорогах

Понад 80% столичних таксистів працюють нелегально, а значить, не платять податки і не несуть відповідальність за пасажира в разі ДТП

Київський ринок таксі динамічний, конкурентний і досить дешевий порівняно з іншими європейськими столицями. А ось якість послуг так само залишає бажати кращого. З якими проблемами стикаються пасажири, хто відповідає за їх безпеку і як змінився ринок перевезень за останній рік, розбирався сайт "Сегодня".

Реклама

В середині минулого року до Києва прийшло відразу дві великі компанії з гучними назвами. Тоді на вітчизняному ринку вже два роки як функціонував український аналог, якому з приходом конкурентів довелося не відставати від інновацій. Всі ці сервіси припускають замовлення автомобіля не через дзвінки до диспетчерської, а через додаток в смартфоні.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Три ці компанії створили серйозну конкуренцію. Плюс до всього обіцяли небувалий для України сервіс: ввічливих водіїв, нові іномарки і відсутність шансону в колонках. Зараз кількість нарікань на компанії продовжує зростати: все частіше зустрічаються старі і пошарпані машини, не зовсім адекватні водії і непомірно високі ціни.

Реклама

Згубний вплив інновацій

З приходом до Києва нових популярних сервісів таксі відсутність належного регулювання стало ще помітніше й відчутніше. Щедрі обіцянки, що роздаються сервісами при заході на ринок, так і не втілилися в реальність. Нелегальне візництво нікуди не поділося, а стало ще більшою проблемою.

"Вони ринок добивали. Ні для кого краще не стало: ні для клієнта, ні для таксиста, бо вони працюють на демпінг, вважаючи це візництво не таксуванням, а простим "підвезу", – пояснює ситуацію Василь Попик, голова профспілки таксистів України.

new_image3_347
У водіїв таксі має бути ліцензія, проте майже всі столичні таксисти її не мають

Реклама

Головні проблеми ринку

За даними Міністерства інфраструктури України, понад 80% таксистів працюють нелегально. Водночас диспетчерські служби не можуть давати жодних гарантій, оскільки просто виконують функцію передавача замовлення, як і вищезгадані інноваційні компанії. Замовлення надходить до бази, а звідти його забирає хтось із таксистів. Якщо ж замовлення в незручній локації або на короткий маршрут – його просто може ніхто і не взяти, а клієнт чекатиме на машину невизначений час.

У години-пік або в "нельотну" погоду (злива, снігопад) викликати авто ще складніше. До того ж, тарифи на перевезення зростають мінімум вдвічі, інакше ніхто з таксистів не візьме замовлення з бази.

При цьому сьогодні ринок таксі особливо не контролюється. І потерпають від цього всі сторони: як диспетчерські служби, так і клієнти. Коли справа доходить до серйозних проблем – ДТП, пограбування, конфліктів з водієм – скаржитися нікому. Більшість таксистів роз'їжджає по місту без ліцензій і не несе відповідальності перед своїми пасажирами.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Крім того, водії таксі продовжують йти в тінь і працювати без оплати податків, а чинне законодавство не може це врегулювати. Однак вже у вересні Верховна Рада повинна розглянути необхідний законопроект, говорить експерт.

"Ми готуємо законопроект разом з Міністерством інфраструктури. У Верховній Раді обіцяли, що якщо законопроект буде узгоджений з усіма учасниками ринку, то його постараються прийняти в першому читанні", – повідомляє Василь Попик.

Автори сподіваються, що їм вдасться законодавчо налагодити комунікацію між усіма учасниками ринку і зацікавити таксистів в легальному працевлаштуванні. Ну а поки що поїздка в таксі схожа на своєрідну лотерею, в якій ніколи не знаєш заздалегідь, пощастить чи ні.

Читайте також:

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини
Останні новини
Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Герої не вмирають!

Позивний “Депутат”... Сергій Компанієць - старшина роти 93-ї окремої механізованої бригади “Холодний Яр”. Воював на передовій з 2014 року. Хлопці називали 47-річного старшину батьком, бо він допомагав і вчив кожного. Загинув у бою під Ізюмом, прикриваючи побратимів. Його 16-річний син пішов вчитись у військовий коледж…

Історія героя
статистика
Курс криптовалюти сьогодні

Валюта

Ціна, usd

Bitcoin (BTC)

64938.7

Bitcoin Cash (BCH)

478.53

Binance Coin (BNB)

616.69

Dogecoin (DOGE)

0.15

Ethereum Classic (ETC)

26.64

Litecoin (LTC)

84.78

ЗАПРАВКИ
Паливо сьогодні
95+
95
ДП
ГАЗ
53,60
53,09
50,61
27,60
55,88
53,88
54,88
26,89
56,69
55,25
55,04
27,49
56,90
54,90
54,09
28,04
56,99
55,99
56,68
28,29
59,88
56,91
56,99
28,79
60,99
58,99
57,49
28,97
60,99
59,99
59,99
28,98
60,99
58,99
57,49
28,98
-
52,47
51,08
26,76
Наша економіка
5 головних цифр
1
Споживча інфляція Споживча інфляція
18%
2
Облікова ставка Облікова ставка
25%
3
Офіційний курс євро Офіційний курс євро
29,7 грн
4
Офіційний курс долара Офіційний курс долара
29,25 грн
5
Міжнародні резерви Міжнародні резерви
$22,8 млрд
Знати більше💡
Вони нас підтримали
легенди спорту

ВЕЙН ГРЕЦЬКІ. Ми всі згодні, що це безглузда війна. Ми всі бажаємо всім в Україні всього найкращого та молимося за них.

ПЕЛЕ. Я надсилаю свою солідарність народу України. Я молюся і прошу Бога, щоб запанували мир, свобода та любов

ДОМІНІК ГАШЕК. Кожен дорослий у Європі добре знає, що Путін – божевільний убивця, і що Росія веде наступальну війну проти вільної країни та її народу.

ПАОЛО МАЛЬДІНІ. Ніхто не очікував побачити війну на європейській землі, ми хочемо бути на боці народу України.

КЛАУДІО ТАФФАРЕЛ. Дорогі друзі, українці! Наразі весь світ стежить, хвилюється та обурений тим, що відбувається в Україні. Бажаю, щоб на вашу землю якнайшвидше повернувся мир.

1 /2
Валюта
Курс гривні сьогодні

Валюта

Ціна (грн)

Долар США ($)

39.47

Євро (€)

42.18

"Ми з України"
Наш плейлист

PROBASS ∆ HARDI

"Доброго вечора"

PROBASS ∆ HARDI

Макс Барських

"Буде весна"

Макс Барських

Олександр Пономарьов

"Україна переможе"

Олександр Пономарьов

Антитіла

"Топити за своє"

Антитіла

ТНМК и Kozak System

"Мамо"

ТНМК и Kozak System
Співаймо разом!

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти