У КМДА заявили про появу у "Єдиного квитка" нової можливості – тепер його можна додати в додаток Apple Wallet і розраховуватися за проїзд за допомогою айфона. "Сьогодні" випробували нову функцію и перевірили, як вірішуються старі недоліки.
ОПЛАТА ЧЕРЕЗ СМАРТФОН. Проблеми з е-квитком на IOS виникають при спробі додати одноразовий квиток (QR-код) на смартфон. З особистого кабінету на комп'ютері оплатити поїздку нам не вдалося – через помилку мережі і постійне повідомлення: "Виникла непередбачена помилка". Неможливо придбати квиток і з мобільної версії на смартфоні, так як функція покупки там взагалі не відображається..
Після довгих поневірянь нам все ж таки вдалося купити разову поїздку через мобільний додаток KyivSmartCity і додати його в телефон, але оплатити проїзд за допомогою телефону не вдалося. Виявилося, що в громадському транспорті немає пристроїв для його зчитування. Їх обіцяють встановити найближчим часом.
КОНТРОЛЕРИ БЕЗ ПРИСТРОЇВ. У той же час контролери досі не отримали пристрої перевірки оплати проїзду.
"Ми проходили навчання на нових пристроях ще на початку весни, проте досі нам їх не видали. Ми не можемо перевірити, чи сплатив пасажир проїзд е-квитком", – розповіла "Сьогодні" контролер Ольга.
У КП "Київпастранс" нам повідомили, що закупили 300 приладів для контролерів на 16 млн грн, але зараз всі вони нібито знаходяться на доопрацюванні саме під е-квиток.
Пояснити, що саме доопрацьовують в приладах, на підприємстві нам не змогли. Але як ми дізналися, вже 25 травня перші 100 приладів видадуть контролерам. Всі інші наявні проблеми будуть вирішені до кінця тестового періоду впровадження е-квитка – 30 жовтня.
БЕЗ ВАЛІДАТОРІВ. У швидкісному трамваї проїхатись за е-квитком проблематично. У деяких трамваях досі немає валідаторів для списання поїздок з транспортної карти, і талончик тут пропонують за старою схемою – компостувати.
У метрополітені досі не заробили встановлені автомати для купівлі е-квитка. Транспортники обіцяють: включать найближчим часом!
У той же час в ГІОЦ нам повідомили, що е-квитком з 1 лютого по 20 травня 2019 року скористалися понад 586 тисяч разів, сплативши поїздку, і зробили понад 11 мільйонів поїздок за пільгами.
Раніше ми вже детально писали про скарги киян на роботу системи автоматизованої оплати проїзду.
Також ми писали про надзвичайну подію на транспорті. В одній зі столичних маршруток водій затиснув дверима дитину.