У київському метро знову не можна оплатити проїзд банківською картою: названа причина

20 листопада 2019, 12:30

Як повідомили у підземці, на станціях проводяться технічні роботи

У столичному метро вдень у середу, 20 листопада, знову виникли проблеми з оплатою проїздубанківською картою. Про це повідомляє пресслужба підземки.

Реклама

"На станціях проводяться технічні роботи, оплата за допомогою безконтактної банківської картки тимчасово недоступна. Завершення робіт планується за годину", – йдеться у повідомленні.

Також у метро попросили пасажирів користуватися альтернативними способами оплати.

Новини "Сьогодні" писали, що 8 листопада зазнала збій система оплати проїзду у метрополітені за е-квитком. Так, сотні пасажирів не могли пройти через турнікети з синьою картою і з "картою киянина". Пристрої на турнікетах їх не приймали і людям довелося купувати жетони, від яких влада хоче відмовитися з 1 квітня цього року. При цьому НП закінчилася тиснявою і нервами.

В тренді
У Києві перестали записувати в дитячі садки

Нагадаємо, що раніше журналісти знайшли автомат із продажу е-квитків, який не приймав банківські картки для оплати і купюри номіналом 500 гривень.

Реклама

Також читайте результати перевірки "Сьогодні" впровадження нової системи оплати проїзду.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти