З метою зменшення втрат збору виручки КП "Київпастранс" впроваджує заходи по боротьбі з недобросовісними пасажирами, так званими зайцями, які не платять за проїзд, повідомили у відомстві.
У комунальному підприємстві зазначили, що останнім часом також виникає багато випадків використання пасажирами фальшивих посвідчень пільговиків. "Один пасажир, який з повагою ставиться до роботи працівників транспорту і сумлінно оплачує послуги, фактично платить і за проїзд "зайців". При цьому, КП "Київпастранс" не має в повній мірі забезпечити виконання вимог оплатив проїзд. Так бути не повинно, і ми працюємо над тим, щоб привчити всіх пасажирів відповідально ставитися до виконання своїх обов'язків – оплачувати свій проїзд", – зазначив генеральний директор КП "Київпастранс" Сергій Майзель.
Зараз тимчасово на 55 маршрутах громадського наземного транспорту з незначним пасажиропотоком у міжпіковий час та у вечірні години, коли пасажиропотік мінімальний, впроваджена практика пропуску пасажирів для входу і виходу в автобуси на тролейбуси через передні двері, в трамваях – на вхід через передні двері, а вихід – на всі двері.
Такі заходи вже дали перші результати, в середньому на 55 маршрутах денна виручка зросла на 4%. Як приклад:
- На автобусному маршруті №30 зросла на 5,2%;
- На автобусному маршруті №108 зросла на 6,4%;
- На тролейбусному маршруті №44 зросла на 13,5%;
- На трамвайному маршруті №22 зросла на 4%.
Читайте також:
- Кличко пояснив, чому проїзд в метро може подорожчати з Нового року
- У Києві поміняють назву автобусних зупинок
- Пенсіонери скандалять зі співробітниками столичного метро через картки киянина
- Проїзд в деяких маршрутках Києва став дешевшим на 50 копійок
- Інвалідам і мамам з колясками стане легше користуватися київським транспортом