У столичному транспорті з'явиться "Пасажирський контроль"

17 березня 2015, 17:40

Наталя Мамчур

Зворотній зв'язок дозволить поліпшити якість обслуговування пасажирів – "Київпастранс"

У квітні в КП "Київпастранс" стартує корисний проект. Пасажирів попросять оцінити столичний транспорт за кількома критеріями: чистота в середині автобуса, тролейбуса чи трамвая, зовнішній вигляд транспортного засобу, ввічливість водія і кондуктора, технічний стан транспортного засобу. Можна буде також повідомити про те, чи виданий квиток, і поскаржитися на некоректну поведінку водія (наприклад, порушив ПДР, курив тощо).

Реклама

Для зручності кожному з порушень буде присвоєна буква латинського алфавіту. "В кожній одиниці транспорту плануємо повісити інформаційні постери. Повідомляти свою думку можна буде за допомогою смс, на електронну пошту або на гарячу лінію, вказавши номер рухомої одиниці, номер маршруту та дату", – кажуть у "Київпастрансі".

В тренді
У школи Києва призупинили набір першокласників. Коли тепер нести документи

На підприємстві сподіваються, що такий зворотний зв'язок дозволить набагато поліпшити якість обслуговування пасажирів.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти